Wat dragen jullie kindjes altijd leuke kleertjes! Dit droeg ze hier gisteren: Vestje: Henk ten Hoor Longsleeve: kleertjes.com Broek: Hema Legging: Bakkaboe
Vandaag even simpel, ik moet nog een hoop strijken. Spijkerbroekje: Bakkaboe Longsleeve: kleertjes.com Polo: Tommy hilfiger Sokjes: bambino Slofjes: aapies
Hoi Red, wat leuk dat je hier ook post. Je hebt een mooi grietje! Knap dat ze al zo aan tafel kan staan
Onze kleine meid draagt vandaag Broekje van Cakewalk Truitje van Next Vestje van Topolino En laarsjes van Brakkies
Lynn heerlijk toch zo'n offday??!! en waar is die foto dan?? Ise ja ik weet niet of het ver van jou is.. van mij is het 2 uurtjes rijden. Best ver maar voor een keer leuk shoppen is het best leuk! Elke dank je!! jou meisje ziet er ook weer leuk uit! ik heb al een keer een foto laten zien van alle 3 tegelijk! maar zal binnenkort weer eens een poging wagen Red leuk toch!! simpel kan ook heel leuk zijn hoor! En je dochter heeft ook al zo'n mooie naam!! Wat is trouwens henk ten hoor?
Palmie, erg schattig zo in d'r pyama Sylvia, heb je die foto in dit topic gepost? Heb m jammer genoeg gemist. Nieuwe ronde nieuwe kansen!!
ChloƩ is vast met helm nog schattiger!! Heerlijke foto, zo in haar pyjama. Vandaag heeft ons meisje aan: - een blauw shirtje met witten noppen van Name-it - een spijkerbroekje van Esprit - een witte romper van de HEMA - witte sokjes van de HEMA - een luiertje maat 3 - en een beetje zwitsal gel in haar haar.. sprietje!
Bekijk bijlage 106795 vooruit dan maar Sylvia! @red: leuke foto en leuke dochter hoor (en leuke naam ) @Palmie: lekker he zo'n pyjama dag!
Lynn ook dat staat Danique leuk!! Elke ja in dit topic! zal ff kijken.. Heb een nieuwe pc dus geen oude foto's meer.. Palmie lief hoor in dr pyama!
lynn ben je zelf ook altijd elke dag heel netjes gekleed>? ik als ik moet werken spijkerskinny laarsen en mijn werkshirt de doordeweekse thuisdagen meestal jurkje legging laarsen of skinny tuniekje laarsen
zoals ik altijd zeg wat een skattiepattie zeg! lekker meissie en lief die pyama ik zou zo zeggen open de pyama toppic kijken of we ook mooie pyamas kunnen scoren hihihiih hier amy-lynn gisterochtend in pyama met warm vest en ongekamde haren
romper, cowboypyjama (hesje met kleine cowboys en kaktusjes ed, broek met van die sherrif sterren op zijn voetjes), en wit slaapzakje. daarvoor een witte romper, wit shirt van Lief! met blauw beertje, donkerblauw jogging broekje van babygap en sportsokjes van ralph lauren. het broekje en shirtje is maat 50/56 cq 0-3 months, en het past gewoon nog steeds!
@mirell: als ik de deur uitmoet heb ik altijd wel mijn goede kleding aan, is eigenlijk hetzelfde als wat ik naar mijn werk aantrek (blouse/vest/gilet met broek of rok) Maar zoals vandaag als we toch de hele dag thuisblijven loop ik in een zwarte jogging broek met vest...