Lynn, wat een leuke set! Dat rokje wil ik ook nog bestellen volgende week bij kleertjes als het dertig procent korting is. De babypuggs zijn ook leuk! Sylvia, dat jurkje wat noa annheeft op de foto had ik als kraamcadeau gekregen van mijn moeder. Vind m zo leuk.. Helaas was het maat 56. Weet jij toevallig de naam van dat model? Leuke combi ook weer!
Tnx Ise! Waar had jij gelezen dat het 30% korting bij kleertjes.com wordt volgende week? of heb ik ergens overheen gelezen, die mail met 20% korting op winterjassen?
Lynn dank je! het is ook de zwarte versie Ise dank je!! leuk is dat jurkje he! ik heb even gekeken maar het model staat er ook niet in! en ik bewaar nooit kaartjes.. maar op die kaartjes staat ook geen model toch? Ik heb een kaartje gevonden maar zag geen model staan en dat was dat kaartje van dat andere jurkje waar je het van wou weten. Elke mooi hoor!! leuk he maasmechelen!!
In de kleding van jottum zitten onderaan in de zijkant ook labels zoals denk ik bij de meeste kleding. Op een daarvan staat het wasadvies, op de andere wat info. Daarop staat Oa van welk seizoen het is en de naam van het model. Tenminste in de kleding die ik hier heb liggen is dat het geval..
Ow ik heb het gevonden hoor van dat witte jurkje dat is model Selena.. Ik heb ook gelijk bij die andere gekeken maar daar stond het niet in. Ik kijk nooit op labels..
Hihi tnx Sylvia! Ik hoop dat jurkje nog te vinden. Welke maat heeft NOS daarvan? Ik had er toen ook zo'n lieve bolero bij gekregen
Aaron droeg vandaag: Spijkerbroek Noppies Witte longsleeve H&M Pullover Esprit Schoenen: Hush Puppies En ondergoed van Zeeman.
Haha!!! NOS!! ik kon m al hoor!! hier maakt die dat ook met mijn telefoon Dit is een maat 68 maar dat valt nu echt op maat. Dus ze kan er niet meer zolang in.
D draagt vandaag: Romper: Hema Broek: vingino Gilet: H&m Shirt: Geen idee! Schoenen: Zara Zoals jullie zien had die er niet echt zin in vandaag
wat een leuk ventje! Sjaak is vandaag op kdv in: witte romper, blauw biesje en baby koekiemonster voor en achterop. wit ribbroekje (nameit) witte sokken (hema) blauw shirt met koekiemonster gezichtje er op (h&m)
@ Dj Momo, ben altijd zo jaloers dat jouw mannetje nog witte broekjes aan kan. Die zijn het kruip tijdperk hier helaas verleden tijd Hier vandaag: grijze romper lange mouw > HEMA Rose jurkje > Z8 Grijze legging > ? Rose slofjes > Babypaws Grijs/rose dasje> Z8 (ligt al in de wasmand, knoeipot )
Hier is het Jottum vandaag (kan ook niet anders met een kast vol) longsleeve, bolero, rokje, maillot van de h&m en babypaws slofjes