@ Kimmm, ik zie hem niet. @ Lynn, tja.. maar kiezeltje is geen baby/dreumes kleding he, mag dat dan wel in dit topic
Ik vind van wel: leuk zeg!! Vind dat bruin zo mooi. Ben je weleens in Brielle geweest bij klavertje vier? Die heeft ook veel kiezeltje en andere gave merken voor meiden....
en dit had ie vandaag dus al aan. hihihi voor morgen ligt klaar: hema romper, wit lief! shirt met donkerblauw beertje, donkerblauw joggingbroekje van babygap en witte sportsokjes met donkerblauw logo ralph lauren
leuk hoor Diddle! tuurlijk mag je hier posten! mirell zit ook nog steeds gezellig hier! die topic dat bij peuter/kleuter staat gaat niet zo als hier ook.. Kimm ik zie ook niks..
helemaal leuk wil dat jurkje ook graag maar tweifel heb geen bruine leren laarsjes behalve dan die uggs achtige maar dat past niet zo leuk denk ik
Vind dit zo'n leuk toppic! Lees/kijk altijd graag mee. Ook voor de shoptips haha Sam heeft vandaag een groen gestreepte jumpsuit aan van Katvig. Lekker makkelijk, hij is aan het oefenen met kruipen
Nog bedankt Lynn!! Debby ik dacht ook Lynn dat dat van BF is! Leuk setje hoor en daar kan ze nog wel even mee doen!
nee is echt van salty hoor! heb m zelf ook voor Amy-Lynn maar de onder rand vind ik niet meer mooi al na 1 keer wassen is het zwart een beetje grijzig geworden net of t vaal is. heel raar
nee hij is echt van s&d le chic. En ja hij is zomers... ik heb hem ook van de zomer gekocht. het is een maatje 80 maar hij valt vrij groot. Van de zomer vond ik hem echt nog te groot voor haar dus nu vind ik hem voor thuis wel leuk met een maillot en longsleeve. Misschien past ze hem van de zomer nog. Dan is ie helemaal leuk zo een wit jurkje op een beetje bruine huis
Bekijk bijlage 109121 blouse oilily bolero s&d le chic broek van h&m (eergisteren gekocht en vind hem echt heel leuk!er zitten leuke roezels aan de zakjes) bonnie doon sokjes boumy's