wat een lieve foto Diddle!! Wat zitten ze daar schattig met zijn twee! En leuke kleertjes... oh diddle wil jij ook nog even antwoord geven op mijn vraag? http://www.zwangerschapspagina.nl/baby-dreumes/229687-shop-aholic-topic-deel-2-a-107.html#post8518992
Wat een lieve foto Diddle !! Je mag echt trots zijn op je meiden! Bloempje, wat leuk zo'n jumpsuit. Moet toch ook heerlijk zitten voor zo'n kruipend manneke! Vandaag een opvangdagje voor Puck Multicolor ballontuniekje > Noppies Jeans > Name It Schoentjes > Shoesme Morgen gaat ze voor het allereerst logeren... . Kunnen er niet onderuit. Belangrijk feest en geen oppas... Ben benieuwd...
diddlmouse super lief! Ik had het ook niet erg gevonden 2 meiden, maar nu wordt nr 2 een jongetje dus benieuwd hoe dat gaat... elke spannend. wel grappig, mijn dochter ging voor het eerst uit logeren toen ze 4 weken was en voor het eerst bij een ander dan mijn ouders toen ze 3 maanden was... ze slaapt elke week bij mijn ouders dus kan me al niet anders voorstellen
Elke, Sjaak is gisteren voor het eerst geweest (papa en mama 'moesten' naar Prince ), maakte me ook redelijk druk van te voren, maar ging hartstikke goed. Hij heeft zich precies zoals thuis gedragen.
@ Eztherz, wat een supermooi ventje zeg en wat ziet ie er stoer uit! @ Debby, ik ben ook superblij met mn 2 meiden maar weet zeker dat een broertje ook heel leuk is! Mijn meiden hebben nog nooit ergens gelogeerd
Vandaag krijgt ze haar zwart geruite s&d jurk aan, met bolero, maillot en haar nieuwe zwarte babypaws. wat ziet daan er leuk uit!
Oh leuk Ise, ik wil wel een foto zien Hier vandaag S'klaasfeest in 'het dorp' , z8 outfit met de blazer en de babypuggs (staat wel leuk bij z8 hoor) @ezthers: leuk stoere outfit hoor! Hier is humpie ook nog nooit uit logeren geweest...
wat een knapperd is Daan!! Leuke outfit ook! Ise Ow daar wil ik ook wel een foto van zien!! En zwarte baby paws??? Heb je ze geruild met die zilveren of gewoon bijbesteld? Lynn leuk hoor! Veel plezier vanmiddag! Elke en? Leuke dag gehad?? Ik vond het de eerste keer ook helemaal niks dat logeren. Maar achteraf valt het altijd wel mee.
hoi, vandaag dr nieuwe mimpi jurk aan ik vind m super.....een echte meiden jurk Lynn bijna zonde he dat er nu nog een jas overheen moet bij dat schattige z8 stelletje