dat is hier zeker ook zo elke.. Ik koop voor mijn zoon weleens spijkerbroeken daar, maar die moet ik flink aansnoeren. En als ze redelijk zitten dan is hij alweer te kort.
@ Elke: dankjewel! Er zitten gewoon suede zooltjes onder de Uggs, net als de zijkanten zeg maar. Eigenlijk zijn ze dus ook niet geschikt voor buiten, maar we laten haar (als er geen plassen liggen enzo) meestal wel even naar de auto lopen. En ik vond het zo schattig staan, zo'n klein meisje op die Uggs buiten!
Leuk Elke en Elfje! Schattige dames hoor! Hier vandaag een s&d le chic blousje, rokje, zara maillot en babypuggs aan. Sorry geen foto ze ligt al in bed. Ik irriteer me kapot aan die babypuggs. Eentje blijft prima zitten (rechts) maar de linker die gaat echt om de haverklap uit...
Dani droeg vandaag een blauwe spijkerbroek van Noppies met een donkerblauwe riem. Daarboven droeg hij een poloshirt donkerblauw met korte mouwen met witte streepjes. Daaronder en donkerblauw rompertje met lange mouwen. Stond errug stoer!
vandaag helemaal z8 en een kunstwerk van haar haar gemaakt en ze bleef stilzitten rode oogjes alleen op de foto dat is weer beetje jammer
mirell die rode ogen kan je heel makelijk weghalen met windows fotogalerie... mooi hoor dat haar! wij gingen vandaag fotos maken voor de kerstkaart dus dit had mijn dochter aan
Mirrel je meisje ziet er weer super uit!! en mooi dr haartjes zo! wel een werk he met een hoofdje dat de hele tijd heen en weer gaat! haha..
@ Debby, leuk zeg! Waar heb je dat vandaan? Zijn de fotos gelukt? @ Mirell, leueueueueuk!!!!!!!!!!!! @ Rianne, staat leuk en wat een leuke meiden!
Bekijk bijlage 110588 dit had ze vandaag naar het kdv aan, blouse en truitje van jottum, broekje van h&m en babypaws
Mirell wat ziet ze er leuk uit!!!!! Super!!! ik kan niet wachten tot ik Danique haar haartjes kan doen!! @ Debby: wat een snoetje ook dat meisje van jou! @Rianne: ook super leuke foto!