diddlmouse jurkje is van bonnie jean. Heb ik uit amerika gehaald. Ik heb er op marktplaats al meer voor geboden gekregen dan dat ik er voor betaald heb maar twijfel nog of ik hem weg doe of bewaar voor een kerst feestje... mirell kom je mijn dochters haar ook een keer doen ze heeft er perfect haar voor heel dik en veel, maar ik ben daar echt zo slecht in... Ik vind het al zo moeilijk om een rechte scheiding te maken... lynn leuk! all: thnx voor de comlimenten en ja het is gelukt. Dit is het geworden:
wat een leuke foto geworden!!!!mooi hoor! @mirell: tegenwoordig als ik de camera erbij pak dan gaat mevrouw zo naar me zitten grijnzen ze heeft gewoon al door dat we een foto gaan maken
nou mijn meissie word tegenwoordig fotomoe ze heeft geen zin meer om steeds stil te staan en te lachen dus zetik dr voor de tv en staat ze tenminste stil hahahahha
debby, superleuke kaart! ik vind die baby-kerstkaarten altijd suf maar die van jou is mooi! mirell: mooie haartjes! ik was echt een balletmeisje vroeger dus heb eindeloos haren ingevlochten, kan het ook bij mezelf ds ga me wel uitleven op mijn arme meisje hier een foto van mijn twee jongetjes Robin had kleertjes van Jo aan. Niet zo leuk... maar combineren met wat roze Gelukkig heeft ze het vanochtend helemaal ondergepoept dus inmiddels wat anders aan. Had de broek van Jo bij Zara gekocht maar ben d'r niet zo tevreden over. Raar model. Ook een truitje teruggstuurd nog, ziet er op de site mooi uit maar het is niet zo mooi van kwaliteit en pasvorm vind ik.
vandaag had mijn meisje haar cakewalk jurk aan. Papa had hem aangedaan en hij had nog wel een thuisblijfdagje... nou ja als ie het leuk vindt...
@DJ Mom0, geen ervaring met jongens, maar vind het voor meisjes erg ruim vallen.... (heb wel een smal kindje)
Momo ik zou je wel wilen adviseren maar ik heb geen jongen en ik schat in dat jongensmaten toch anders vallen dan de meidenmaten.... Maar persoonlijk bij z8: 1 maatje groter nemen dan ze op dat moment in zitten (bovenkleding) en onderkleding de maat waar ze op dat moment in zitten nemen