Ja meiden ik wil van jullie ook een foto zien! Ik heb die s&d le chic jurk niet namelijk...dus vind het wel leuk om eens te bekijken hoe dat staat...
Ze ligt nu te slapen, zal vanmiddag een foto maken.. Lynn, die jurk is nu maar 21 euro bij kinderkleding
nu nog in romper l/m pyjama blauw/wit gestreept, en witte slaapzak. we wachten tot papa wakker is, dan kan hij mee onder de douche
weet je denk juist dat het ook meer voor 2+ is die zijn wat eigenwijser en dan staat dat ook leuk en voor je het weet zijn ze 2 hoor! het gaat al zo hard
straks naar mijn mans werk toe een sinterklaas feest en dan gaat ze in haar nieuwe jottum outfit zwart met leeracentjes en mama heeft ook stof jasje met leeraccent en zwart (chanel achtig )jurkje met stukjes leer.
Foto Mirell!! Nou hier draagt ze dus de cakewalk jurk en een maillot van cakewalk die veel te groot is... Bekijk bijlage 111077
Leuk lynn! Ga voor mijn.meisje die andere blauwe jurk kopen met kort mouwtje. En het broekje in deze print. Maat 80 dan kan ze die in het voorjaar aan. Welke maat maillots had jij nou?
Noa had gister dr s&d outfit aan! zal zo even een foto plaatsen. Mirrel foto!! Vandaag moet ik nog even kijken want we zitten nog in onze pyama's
Ben benieuwd Sylvia! @Geke: ik heb maat 80 maillot maar die zijn dus nog wel een beetje groot, maar meestal met wassen worden ze wel kleiner is mijn ervaring met maillots
wat schattig Sylvia! Ik had dat bolerootje net ook in mijn mandje maar heb hem er weer uit gehaald.... hoe valt de maat daarvan Sylvia?
Dank je! Ik vind het bolerotje wel op maat/iets ruimer vallen. Dit is een maat 68 en zit bij Noa nu passend.