ik kan die bolero echt niet vinden in het blauw op die site... voel me echt dom... heeft iemand misschien een link voor me?
Dani droeg vandaag een donkerbruin broekje met daarboven een zwart truitje met voorop ruitjes in div. kleuren
Bedankt!! Debby,hij is er maar tot en met maat 80: kleertjes.com | babykleding en kinderkleding online[m]=432,431,315,307&af[g]=4,5&fs[g]=0&fs[mt]=1&fs[sz]=1&fs[s_mt]=1&fs[m]=1&id=62186
Hoi Meiden, ik lees al een tijdje mee hoe jullie met elkaar over jullie `shopverslaving` praten en ik wil graag meedoen! ik kan ook niet stoppen met kopen voor mijn kleine meid!
dat kan niet hoor lynn in januari begin ik alweer met de voorjaar mode wedden jij ook... dan komt alles nieuw binnen smullen weer hoor!
meiden...... ik heb een heel erg probleem....... ik Moet nieuwe laarsjes kopen voor Amy-lynn volgens mij heeft ze een groeispurtje gehad baal echt van dr donkerblauwe kipling laarsjes. en dit is een rotperiode voor laarsjes overal restjes van de 6 paar zit nog 2 goed
en jij geloofd ook in jezelf??? ik wil ook niet meer zoveel uitgeven hoor! moet ff minder.... afgelopen zaterdag ook mezelf weer helemaal in het nieuw gestoken kost ook weer het nodige en een lekkere fles parfum van Angel en weer een serum+dag en nachtcreme bij de douglas van chanel8) tja kan niet alleen kleertjes kopen voor mijn meissie
Mirell dank je! zo en jij heb het geld flink laten rollen zo te lezen! De andere dames.. Luna bengh setje met ugg's (oude foto hoor heb m even van mn hyves geplukt omdat ik niet op de pc zit met de foto's)
Leuk hoor Sylvia! @Mirell: ik ga het echt doen hoor, ik moet toch echt sparen want ik ga al over 6 maanden trouwen. Balen van de nieuwe laarsjes! Ja dit is echt een rottijd inderdaad, alles is al weg nu.... @ise: nee jij gaat écht niet de mist in!
witte romper korte mouw hema wit shirtje mexx lange mouw met roze accenten zwarte maillot grijs vestje lange mouw en spijkerrokje