leuk mirell! ff linkje plaatsen van marktplaats? misschien zit er voor ons wat tussen? hier vandaag: shirtje van bakkaboe rokje van little me maillotje van lief! lifestyle alles in knalroze, ze was bij oma vandaag.
@ Mirell, leuk! @ Debby, ook erg leuk, ik ben wel vh roze Lisa was vandaag ook helemaal in het knalroze (z8) En Lot had vandaag voor de 2e x dr z8 jurkje aan, maar moet zeggen dat ik wel een beetje uitgekeken ben op die z8 setjes
o ik heb dat ook beetje met die setjes het jasje combineer ik vaker met een andere jurk en de z8 gaat vaak aan op de gewone kdv dagen en daar vind iedereen het geweldig leuk staan
@ Mirell super leuk setje voor KDV. Ziet er schattig uit! Ik weet geen outletshops voor Bengh. Heb voor het jurkje de volle mep betaald. Bij Kixx-online nu 30 procent korting. @ Debbie staat je dochter leuk dat setje! Wat heeft ze al mooi haar voor haar 17 mnd. Mijn dochter is een aantal dagen jonger, maar ze heeft echt nog weinig haar. Ach ja, maar zal vast wel goed komen. Haar vader en ik hebben ook allebei een bos haar. Hier vandaag ook warm setje voor KDV. rose malliot van Bakkaboe, spijkerrokje Noppies, Rose basic shirt Hema, Kort Sweatvest van Noppies (zwart,paars en rose).
Haha hier ook z8 gaat naar het kdv aan nu! @Mirell leuke outfit hoor! @Diddle: heel herkenbaar, ben zelf ook wel beetje uitgekeken op z8 nu, dus vandaar aan naar het kdv. Wel leuke foto van je dochter!