Heel leuk setje Mirell! Ik had dat rokje al eens gezien, errug leuk. Gisteren kinderkleding bestelling binnen gekregen. Heel leuk, ga haar straks iets aandoen, ze slaapt nu. Paarse shirt voor zoon is echt leuk ook maar hij was vannacht ziek dus we zitten nog even bij te komen in panama hier
vandaag maar veel (wel dunne) laagjes aan: witte romper l/m hema witte overhemdromper l/m babygap groen vestje kikkid wit broekje name it witte sokken hema en zijn nieuwe grijze gebreide slofjes van babygap!
echt leuk dit allemaal, veel inspiratie! mijn meisje is pas 3 maanden dus een hoop merken kunnen nog niet maar ga nu ook nog vaak voor makkelijk. Heb al wel een echte kerstjurk gekocht, simpel, van de h&m maar vond het superschattig! Donkerblauw met donkerblauwe bolletjes en een petticoat eronder. Heb ook nog een donkerblauw haarbandje besteld online, echt helemaal af!
Mirell dankje, heb net direct op de site gekeken maar ze hebben mijn dochtertje's maat niet meer helaas, maar site ga ik even bij mijn favorieten zetten.. Rianne wat gaaf ziet je meisje eruit in het skipak.
super leuke topic dit. me meisje is nog maar 2 maanden en probeer haar nu al heel vaak schattig te kleden, ben een beetje klaar met het "makkelijke" . jullie kindje zien er allemaal stuk voor stuk leuk uit. In het bijzonder ben ik onder de indruk van de kleertjes van de dochter van Lynn77....! helemaal mijn stijl. ik heb door jouw het merk Jottum en S&D le chic leren kennen (kende nog geen "kinder" merkjes omdat ik er nooit mee te maken heb gehad) Verder dan de hele dure bekende merken en de reguliere H&M, prenatal en v&D stuff.was ik nog niet gekomen maar ook alle andere dames en heren zien er geweldig uit hoor (voor ik zo virtueel van deze topic geschopt wordt ) Dames jullie hebben er wel voor gezorgd dat ik giga inkopen aan het doen ben in de webshops manlief is minder blij met jullie.
schattig rianne vandaag heeft mijn dochter haar s&d le chic jurk aan met haar nieuwe vestje en maillot maar omdat de vloer zo koud is heb ik er sokjes over heen gedaan dus die zie je niet zo goed...
Nathalie schattig!! Rianne lekker ingepakt! Debby staat echt leuk zo he! en ik blijf het zeggen wat een mooie bos haar heeft je dochter!! wauw!
@RODAYANA *bloos* nou dankje voor het compliment!!! Jottum kan je meestal het voordeligst bij www.olliewood.nl bestellen en s&d le chic bij kleertjes.com @n4th4li3 pfff moeilijke nickname hoor Maar ook leuk die blauwe jurk van h&m heb ik gezien! En schattig pakje heeft ze aan! @rianne: lekker in d'r skipak! @hier vandaag kdv dag, broekje h&m, oilily blouse, s&d le chic bolero en boumy slofjes Bekijk bijlage 112352
Leuk en lief allemaal!. Het is hier vandaag pyjama gebleven (voor dochter dan) ze is maar een.uurtje wakker geweest en.ligt nu lekker te kraaien in de box. Morgen weer een dag.....
Debby het staat je dochter erg lief hoor! waar heb je die bolero nou vandaan haha! En idd een mooie bos krullen!
Toch bij die kids indusdtry van jou. Was iets goedkoper dan bij kleertjes.com en ik had na 3 uur besteld maar kreeg het och de volgende dag binnen dus goede service. Ik heb nu ook een code gekregen dat ik daar nu altijd 10 procent korting krijg
Ja die heb ik ook, elke keer als je er iets besteld krijg je zo'n kaart erbij. Ik heb de stippenmaillot daar besteld (2x haha)
meiden alle kids zijn weer om door een ringetje te halen..... lekker warm dat skipak wil ik ook moet je bij die van mij proberen die gilt de hele straat bij elkaar met handschoenen en mutsen
Lief Debby! Heb dat jurkje voor Lenthe voor de kerst! Weet alleen nog niet wat ik erop doe. Heb wel een grijze maillot. Super lief broekje Lynn, heb er nog mee in mijn handen gestaan gister... !
gek he! ik ben zelf een echt broeken mens maar bij amy-lynn zit dat gewoon niet in mijn systeem komt vast doordat ze met spreidbroek geen aan kon en ik alles wou verbergen met een jurk eroverheen ze heeft wel 12 weken een hele leuke fel rose broek gedragen een gipsbroek hihihihih