Hier een lekkere relax dag. Even Sint inkopen doen en even de sneeuw in. Vandaag niet zo'n hele bijzondere set. Wel lekker sportief en stoer. een set van Carbone en Bardosa laarsjes. Bekijk bijlage 112535
vanmiddag de sneeuw in dus maillot met spijkerbroek eroverheen. het is hier niet normaal ben bijna ingesneeuwd
nee, rok uit! skibroek en jas aan van de Hema ( vind hem echt schattig) Wij zijn al buiten geweest!!! Bekijk bijlage 112548
zoveel lag er al om half 10 en nu net pas gestopt met sneeuwen brrrrrrrrrrrrrrrrr straks na haar slaapje lekker erop uit alleen komt nu een lucht aan mijn god lijkt wel een regenlucht8)
Bij jullie ligt er meer als bij ons hoor!! Stoep en weg is op sommige plekken al schoon! Maar het mag de pret niet drukken!! veel plezier!!
ik heb vcan het weekend als een idioot 4 broeken voor mijn meis gekocht met de kou en sneeuw die eraan kwam. Kind had gewoon maar 1 broek De rest alleen maar jurken en rokken. Vind broeken vreselijk
hier schijnt de sneeuw er nog aan te komen. Broeken heb ik wel een berg, meeste op rommelmarkten gekocht maar ik doe ze bijna nooit aan. Mijn man vind broeken wel fijn dus hij doet ze wel eens aan. Maar nu met de kou wel eens met een maillotje eronder. Zelf draag ik nooit rokken of jurken Ben benieuwd wat dochterlief vandaag aanheeft. Het is weer papadag.
vandaag een lief! outfitje romper l/m hema witte polo l/m met achterop in aqua stoer! aqua broekje met wit streepje witte sokken en zijn pietenpetje natuurlijk (ook van lief!)
Haha geweldige foto zeg! Nou Sylvia, hier vindt de jongste de sneeuw ook niks hoor. Zodra we buiten komen wil ze niet eens in de sneeuw staan, ze roept dan meteen heel hard, neeeeeeee VIESSSSS haha