he Lynn.. me meisje heeft dat broekje en tuniekje ook, maar was er nog niet opgekomen dat een offwhite/ wit vestje leuk er boven is. Ze ziet er weer cute uit hoor, je meisje. ik wil dat jurkje (zelfde materiaal als die tuniek bestellen maar weet niet hoe de jurkjes van jottum vallen)
Oh wat grappig dat jij ze ook hebt! Ik weet eerlijk gezegd ook niet hoe dat jurkje valt, ik heb hem zelf niet. Maar als ik hem zo op de site bekijk dan is ie maar ietsje langer dan de tuniek (kijken naar arm/onderkant lengte verhouding) Ik denk dat het zonde is om ook het jurkje te halen als je de tuniek al hebt want ze lijken echt heel erg op elkaar. Kan je beter 1 van de andere blousjes nemen, of het jurkje met de streep, die vind ik ook erg leuk! kinderkleding collectie olliewood Jottum jurk 1011910alle categorien
dat is ook wel weer zo..., dat gestreept jurkje vond ik laatst maar mwa mwa, maar volgens mij zag ik m bij jouw dochtertje op een foto en toen dacht ik... eigenlijk wel een heel leuk jurkje.... soms moet je dingen echt aan zien voor het echt leuk is. ik heb de kleding die ik nu heb allemaal vanaf maatje 62 en 68, en me meisje past nog steeds maar in 56 ;( , kan me nog niet uitleven zoals jij...
Ik had precies hetzelfde met dat gestreepte jurkje, vond hem ook maar zo zo, maar heb hem toen toch gekocht en toen ze hem aanhad vond ik hem echt gewéldig! Had ik ook niet verwacht! Ik heb helaas ook lang moeten wachten tot ze Jottum e.d. aan kon hoor, volgens mij pas toen ze een half jaar was kreeg ze voor het eerst echt Jottum en andere merkkleding aan. Daarvoor was het toch meer de zachte babypakjes, en ze was ook heel krampachtig met aankleden, dus kon alleen maar dingen aantrekken waar veel stretch in zat, een blousje e.d. kreeg ik haar gewoon niet aangetrokken. In Jottum zit gelukkig ook wel veel stretch, dat is wel heel fijn aan de kleding. Alleen in de blousjes niet.
Onze dochter draagt vandaag een spijkerbroekje van vingino. Een t-shirt met lange mouwen van retour. en haar nieuwe shoesme schoentje. En ik heb nog een paar pogingen gedaan om een speltje van lief in te doen, maar die had ze al binnen 10 sec weer uit
Hij is idd. wel heel erg leuk, dan moet ik wel voor een maatje 68 gaan, dat is nog de enige maat. Ik ga ff verder snuffelen. Kleertjes.com kom ik niet in... grrrrr heel traag.
Het zal wel druk zijn bij kleertjes.com (ook niet gek met die berg sneeuw die nu voor de deur ligt, ik heb ook niet zo'n trek om nu de deur uit te gaan om te gaan shoppen) Ik heb voldoende in de kast. 20 sets die ook nog onderling te combineren zijn. Klaar voor de winter en mag van mezelf pas weer in feb/maart wat nieuws shoppen
ik heb helaas nog niet veel kunnen shoppen dus vandaar dat ik nu een beetje losgeslagen ben en daarna spreek ik met mezelf ook af dat ik weer met de lente collectie ga shoppen ......ergens medio maart
Ja nu is wel een mooie tijd om los te gaan want alles is lekker afgeprijsd! Ik heb afgelopen week ook veel gekocht hoor, allemaal met 50% of 30% korting.
ik heb een hele verlanglijst staan bij kleertjes.com via happybee wat dingetjes gekocht en ben nu aan het snuffelen op de site van olliewood. verder wat basic things en sale dingen via hm. Ik vind vooral het matchen van diverse merkjes/ winkels het leukst. het hoeft van mij niet allemaal heel duur. bv. een H&m broekje kan heel leuk met een "iets duurder" iets. deed dit altijd bij mezelf maar heb er nu echt een sport van gemaakt voor me dochtertje.... ik constateerde alleen dat ik eigenlijk nog helemaal geen jurkjes had dus daar ben ik nu druk mee. ik denk alleen dat ik niet die stop kan volhouden tot maart, na deze week
Ja dat combineren en bij elkaar zoeken vind ik ook het allerleukst! Nou jij mag toch lekker nog ff shoppen aangezien je nog niet zo heel veel geshopt hebt toch!
bij ons was het ook aan het eind janken omdat ze dr handschoenen uit wou en kouwe vingertjes had hoor! nu net weggeweest in een sneeuwbui en het was kouder dan gisteren en toen ook huilen vanmiddag na haar slaap nog maar ff op pad.
Kleine man heeft vandaag een wit overhemdje van Tommy Hilfiger aan met een donkergrijs gestreept giletje van de Wibra en een spijkerbroek van de Hema.