en gisteren tijdens wandeling: kidscase sneeuwpak, IKKS muts en sjawl, schoentjes geen idee... zijn nog van broer geweest.
Mijn uk wou vanochtend per se zijn bumba pak aan... Tsja, we zijn toch gewoon thuis dan maakt het me echt niet uit!!! Oh, en inclusief muts trouwens!! Hij past er eigenlijk niet echt goed meer in, haha. Iemand interesse in een bumba pakje met muts maat 74? pb maar!
dit is het rokje voor Kerst even van internet getrokken, bijna overal al uitverkocht!! vindt alleen het plaatje niet duidelijk. kleuren passen precies. Met paarse malliot en bolero.
Dames, even een vraagje waar jullie vast het antwoord wel op weten: Hoe valt Baby Barb (Barbara Farber) in de dreumesmaatjes? Ik had er een joggingpakje van in maat 74, dat heeft nooit goed gepast (te breed) maar heb nu een jasje op het oog in maat 86. Hoe denken jullie dat dat valt, ook zo breed of niet?
Leuk allemaal weer! Gister met sinterklaas had Lisa dr zwart/blauwe kiezeltje set aan en Lot een zwart/grijs jurkje van ehm ben hem ff kwijt Vandaag droeg ze een setje van Carbone. Bekijk bijlage 113291
diddlmouse leuk hoor!! ik heb ook veel van Carbone, maar vooal van de afgelopen zomercollectie. Heeft deze legging ook roezels op de kont? Ik hoop ze van de zomer nog te dragen. Vandaag hier rokje van Bakkaboe, malliot en Bolero s&d, shirt Molo. Bekijk bijlage 113362
wat een leuke setjes Diddle en Miekje, lekker kleurig Wij sjouwen al sinds het weekend in pyama/joggingpak, het buikgriepvirus is hier binnengedrongen
leuke vrolijke setjes van carbone hier ook een liefhebster en vooral inderdaad de roezels op de billen barbera farber valt hier normaal de jurk die ze vandaag aan heeft is wel lang maar zit prima ze heeft maat 92 aan wel vind ik dat er weinig rek in de jurken zit wat wel vervelend is met aan en uit trekken dat is vooral met de winterjurken het geval.
heey meiden kopen jullie ook weleens voor jullie zelf iets wat bij de kleertjes van je dochter past? ik vind het soms wel leuk als de kleur een beetje terugkomt en dan bedoel ik meer ze heeft vandaag de barbera farber jurk aan en dan heb ik een grijs truitje aan zodat we wel bij elkaar matchen. het jurkje van de foto van mijzelf is bijvoorbeeld de zelfde kleur als haar jottum setje diep donkerblauw en ook mijn jurk zit een stuk leer door heen en haar setje heeft ook leer. het enigste wat we niet hetzelfde stijl hebben is kapsel hahahahhaha
@ Mirell Die kleuren op elkaar afstemmen, doe ik niet heel specifiek! Ik draag zelf toch wel erg graag donkere kleuren. Ik vindt dat ht bij kinderen soms wat kleurrijker mag. Maar ik ben volgende week jarig, dan lijkt het me wel leuk om dezelfde outfit te hebben. Twijfel nog of ik haar het mim-pi jurkje aan doe met de blauwe stippen of toch een little louie ga bestellen. Ik draag zelf redelijk veel van king Louie. Een vriendin van mij vertelde dat mijn dochter nog te klein is voor die jurkjes dat ze min 2 moet zijn. Mag er bij haar 1 lenen om te passen. Dus wrschl nog even geduld (en beter voor mijn portomonee). Dus ga vrijdagavond heerlijk shoppen voor mezelf! nu al zin in en mijn moeder betaald, dat is nog beter. (die is ook helemaal gek van shoppen)
ik heb ook van king louie maar inderdaad amy-lynn is 2 en nu zit het jurkje goed hoor! en heb de kleinste maat maar erg leuk....mama en dochter in dezelfde jurk ik draag ook alleen zwart grijs donkerblauw maar ga zeker vaker van king louie kopen mooie pasvormen