Haha ja erg he Ik heb toen als eerste zwart met zilver besteld en die passen gelukkig bij veel dingen van Danique haar kleding. Heb er ook bruin, blauw en wit met zilver bijgenomen. Zo heeft iedere outfit bijpassende slofjes. Voor uiten he ik nu de zilveren shoesme schoentjes, die passen gelukkig eigenlijk overal wel bij...
Vandaag een relaxdagje thuis (wel even cb geweest) Paarse romper lange mouw > H&M Jurkje > HEMA Maillot > Bakkaboe Schoentjes > Shoesme
Leuk! Danique heeft er een vestje met die streepjes. En een legging maar daar heb ik een beetje spijt van. In combi met het vestje wat teveel streepjes en bij een effen shirtje vind ik het ook niet echt wat.
Elke, wat een schatje heb jij? Ik zie dat jou dochter puck heet! Die naam vind ik ook super, maar kreeg ik bij man lief er niet door! hier ook relax dag! skinny jeans en Bakkaboe shirt! gaan straks even grieks eten! jamjam Helaas wonen wij niet in griekenland.
Mannetje draagt nu: H&M spijkerbroekje Name it shirtje Hema sokjes En hier gingen we ff naar de winkels( was warm zat zo )
spijkerbroekje van name it shirtje van superman hema rompertje en gap sokjes en nijntje slofjes vanmiddag
M'n zus bracht Jesse vorig jaar een schattig joggingpakje mee uit Oostenrijk, blauw met een beetje rood en heerlijk zachte stof. Geen idee wat voor merk het is.
onze kleine man draagd van daag spuikerbroek van h en m en truitje blauw van armani en blauwe sokjes hema en romper hema