Wat draagt jouw baby/dreumes vandaag?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Sisa, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Nee logisch dat je nog even wacht met shoppen. Moet je ook echt doen hoor, met die kleinere maten kan het soms ineens heel snel gaan dat ze er ineens uit zijn...maar de tijd gaat vlug genoeg en dan zullen we binnenkort ook jouw meisje kunnen bewonderen

2. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    Elke mooi setje!

Miekje jij heb dat grijze skinnyjurkje die ik graag wil!:D wat voor maat heb jij?

Rodayna hier een meisje van 14 maanden dat in 68 zit;) ze is wel een ukkepuk hoor maar de maten hoeven dus niet snel te gaan en in 68 hebben ze hele leuke dingen.;)

Lynn Danique is dus nog steeds aan het kwakkelen? zielig hoor! ik hoop dat de kno arts wat voor je kan betekenen. Mooi setje weer!

3. geke

geke Fanatiek lid

10 mei 2006
    3.155
    0
    0
    nou, de noppies foto staat in album.
    rodayna, zal je toevoegen!

4. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    SUPERLEUK ben er gek van

5. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    owww vandaag echt druk ik ga vanavond ff uitzoeken met die fotos plaatsen in album en dan ben ik er weer helemaal bij hoor.
    en ff meiden toevoegen

vandaag een zwart wite mimpi jurkje aan

6. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    staat haar heel leuk geke!

@Sylvia: dankje! ja hoop ook dat de kno arts iets kan betekenen!

Alleen en ik zelf nu giga ziek, de hele nacht overgevene en diar***
    ik heb geen oog dicht gedaan...voel me echt beroerd!

dus vandaag pyjama dag voor ons allebei, heb de energie niet haar aan te kleden vandaag....

7. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    Blegh, vervelend dat je ziek bent Lynn, beterschap!!

Hier vandaag denk ik ook een pyjamadag. Of misschien dan straks nog even het skipak aan om te gaan sleeën (er is vannacht weer een pak gevallen), maar ik denk niet dat ze het zo leuk vindt (sneeuw is nog steeds VIESS)

8. joyce1838

joyce1838 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.922
    1
    36
    mkd groepsleidster
    Straks lekker met zijn alle de sneeuw in dus geen leuke setjes vandaag!

@ lynn Vervelend hoor dat Danique steeds zo aan het kwakkelen is en nu ook jij nog!

@ Rodayna hahhaha dat jij dat kan nu nog niet aan het shoppen bent geslagen, vanaf maat 50 vond ik echt overal al verschrikkelijk leuke kleertjes. Na de 20 weken echo had k al veel te veel setjes in maat 50, zodat ze meer dan de helft maar 1 of 2 keer heeft gedragen. Is misschien ook wel schandalig he:)

9. geke

geke Fanatiek lid

10 mei 2006
    3.155
    0
    0
    Lynn, beterschap hoor! en bedankt! :)

euh, Rodayna, maar hier een meisje van 4 maanden in 68 en het Noppies setje is zelfs 74!! je weet het dus niet... mijn zoon zat ook met 8/9 maanden nog in 68.

10. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    blauw setje van lief!
    tshirt l/m met 'eigenwijs' erop, wit/blauw gestreept broekje.

11. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    tnx allemaal meiden!!!

12. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    @ sylvia, ik heb idd die bengh jurk bij de bijenkorf gekocht voor 35,00, gaat nu soms weg via MP over de 40 euro.
    Hij valt heel klein. Mijn dochter draagt 80 en zit er nu goed in.

@ Geke, leuke noppies set. Toen mijn dochter zo klein was had ik ook bijna alles van Noppies. Ben er nu een beetje vanaf aan het stappen, maar heb nog steeds wel wat sets.

@ lynn, beterschap. Hier ook een hangerig meisje. Hopelijk is ze morgen beter en kan ze toch naar het KDV.

Vandaag toch aangekleed omdat we naar een verjaardag moeten. Br@nd jurkje. Ik zet wel even een plaatje op internet.
    aangezien mijn meisje in bed ligt.

13. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    met deze opdruk

14. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Miekje, leuk leuk! Ben ook wel toe aan wat leuke nieuwe merken. Dochterlief is nu 78 cm en dus maat 80. Duurt nog wel even voordat we in 92 zitten...

Lynn, veel beterschap!! Wij hebben het virus vorige week hier gehad. Puck heeft ook dagen in een joggingbroek rondgesjouwd.

Vandaag:

Jeans > Retour (dr nieuwe :))
    Tuniek > Name It
    Bonthesje > Bakkaboe
    Slofjes > Babypaws

15. MamavanDane

MamavanDane Bekend lid

23 sep 2009
    916
    2
    18
    Centralist meldkamer
    Voorschoten
    Gister, joggingpakje van de Zeeman:
    En vandaag:
    rood/grijs gestreept shirtje van Hans
    spijkerbroekje van H&M
    sokjes van de Hema
    (Geen foto want meneer ligt te slapen;))

16. Rodayna

Rodayna Niet meer actief

@Lynn... beterschap meid!!
    @sylvia: 14 maanden en 68 ... wowww > ik heb gewoon veel kleding in 62 en 68 en durf het risico niet te lopen dat ze dit straks al niet allemaal aankrijgt en ik nu voor die maten ga shoppen dat ze dan NOG meer heeft. Ik zie idd. overal hele leuke dingen hangen in 68 maar durf het niet echt .....
    @Joyce.. hahaha het kriebelt wel heel erg hoor om te winkelen en als ik echt iets heel leuks vindt in maat 68 zal ik het echt niet laten staan. het nadeel voor nu is dat ik nog online aan het winkelen omdat ik met dit weer niet echt buiten de deur kom of in winkels en hier in het gehucht waar ik woon kom je niet veel verder dan de H&M en V&D voor kinderkleding dus de verleiding is ook minder groot en bij het online shoppen heb ik altijd de bedenktijd waardoor ik dan elke keer toch weer die 68 kleertjes uit me winkelwagen gooi.... Ik koop wel 74 hoor... hoop maar dat ze daar wel lang in blijft hangen.
    het is zo onvoorspelbaar voor hetzelfde geld zit ze straks ook maar heel kort in 74... hoor soms verhalen dat kinderen al binnen een maand uit een maatje gegroeid zijn... nou dan krijg ik hier echt niet alles aan, vandaar me huivering.

17. Rodayna

Rodayna Niet meer actief

Zijn er trouwens standaard winkels die Bakkaboe verkopen? ik ken tot nu toe alleen Jola als verkooppunt.
    @elke;; prachtig, ik heb dat broekje volgens mij ook besteld voor mijn meisje. Retour heeft leuke broeken.
    @dissapointed, what a cuty

18. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Ze verkopen ook Bakkaboe bij Sengers, maar helaas geen online winkel.

19. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    In het noorden vind je Bakkaboe bij Jensen family shop en Bertus ten Hoor.

@Elke, welk broekje heb jij van Retour? Danique had vandaag ook haar Retour broekje aan en paars vest van BFC real denim.
    Lekker stoer! Heb 'm hier in mt 80 gekocht en ze heeft de pijpen nu omgeslagen. Anders kan ik bezig blijven hihi.

20. Klijntjuh

Klijntjuh Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.059
    0
    0
    Freelance Illustrator& Grafisch Vormgever!
    Gouda
    Andy draagt een setje van Prenatal vandaag ;)

Deel Deze Pagina