hier de laatste tijd alleen maar broeken met maillots eronder en dan een truitje en een romper met lange mouwen... Ik hou veel meer van rokjes maar met dit weer vind ik dat echt te koud.
Dankjullie wel meiden! Nou gelukkig redelijke nacht gehad en voel me wel weer wat beter vandaag! Zo maar even boodschappen gaan doen want ik had natuurlijk weer niks in huis voor buikgriep-eten... Klijntjuh, dissapointed en Elke: leuke setjes weer! @hier vandaag Jottum tuniekblouse, vestje, broekje h&m, sokjes bonnie doon en babypaws, straks naar buiten de shoesme's foto in album (2 x)
Hier vandaag ook een kindje dat niet helemaal fit is! Vandaag toch maar even proberen op KDV. Sweatvest van de Noppies. (deze ga ik binnenkort op MP zetten, want ik vind hem zelf niet zo leuk) Hema basic en retour spijkerbroek.
Ze ziet er weer op en top uit Lynn! Hier vandaag een schipperstrui en jeans van Lief Lifestyle. Even geen foto, maar wat plaatjes Van de trui kon ik alleen nog maar een plaatje van de jongensversie vinden . Maar ongeveer deze trui in het rose met lief! erop
Lynn leuk weer! en fijn dat je zelf ook weer wat ben opgeknapt! Miekje nog even over het Bengh jurkje ik vind m leuk! op mp staan ze inderdaad nog wel nieuw maar ook die prijzen vind ik belachelijk voor de normale prijs.. Ik heb wel een ander skinny kurkje gezien met dat poppetje dan "loopt"ze met iets in haar hand ook van deze collectie. Ik denk dat ik die maar ga kopen die zijn nu 35 euro dus dat valt mee. Verder weer leuke outfits gezien! Nieuwe foto's in mn album!
HIer nog steeds geen fit meisje!! erg verkouden en veel slijm, dus vandaag maar een Hema set, die ze normaal naar KDV draagt. Oja, ik plaats ook nog de foto's van de br@nd jurk in mijn album @ sylvia, dat shirt is ook leuk! ook nog over getwijfeld, maar ik wacht de nieuwe collectie af!!! ik wacht nog op mijn knofje jurkje. zie fotoalbum foto's.
@Sylvia: ze zien er weer mooi uit hoor!! Super! En ik zie eens iets wat ik nog niet kende @Kaatje: leuke foto!!!! helemaal leuk! @Miekje: staat super leuk dat setje! @hier: Jottum (hoe kan het ook anders) outfit met shoesme schoentjes, foto in album. De foto die ernaast staat is met de winterjas van Barbara Farber aan.
Lynn, proficiat met de eerste stapjes van Danique!! Wat een mijlpaal Sylvia, petje af. Jouw drie meiden zien er altijd super uit! Miekje, dat Br@nd jurkje is echt superschattig Kaatje, van mij mag ze het pakje heel de dag aanhouden Hier vandaag een zwembroek van Lief Lifestyle PLONS!. Zijn heerlijk gaan zwemmen met ons meisje!
@ lynn, super dat ze loopt!! Ja, super leuke set van Jottum Hier is het een super lelijke pyama (nog een krijgertje) van nijntje geworden (sorry, maar heb een hekel aan alle bekende tekenfilm figuren op kleding). Ze heeft nu koorts en hangt alleen tegen me aan. Nu gelukkig even aan het spelen. (voor zolang het duurt) Hopelijk beter met de kerst. ( Hebben andere plannen, dan thuis zitten)
Mn zoontje vandaag: een lichtblauwe romper van H&M maat 92 een jeansbroekje H&M maat 80 een polotruitje blauw gestreept van Zeeman maat 86 witte sokjes met antislipzool H&M maat 22-24 Puma schoentjes zwart maat 22
Andy heeft vandaag een blauw babymexx shirtje en een bruine legging van de hema (zit als een broekje)
oh die heeft sjaak in het donkerrood, klijntjuh! staat iets van totally nuts ofzo onder he? oh nutty me, zie ik nu Sjaak (overigens zijn forum nickname hoor, hihihi), droeg eerst zijn lock up your daughters outfit. Toen moest hij Heel Erg Hoeten, en spuugde het tshirt onder. Dus maar een schoon tshirt, grijze polo met rood/wit/blauw gestreepte kraag van Stoer! (staat ook op zijn rug)
Miekje weer mooie setjes! Ik twijfel ook nog hoor.. En nog steeds niet binnen? Kaatje hoe schattig!!! mooi meisje hoor! Lynn dank je!! Danique ziet er zoals gewoonlijk weer heel mooi uit. Wat kende je nog niet dan?
Elke bedankt voor je compliment! en wat kijkt puck schattig! was ze ergens niet mee eens?? Miekje beterschap voor je meisje! hoop dat ze snel weer opknapt! het heerst wel.. Luna was vandaag ook niet echt fit en een beetje verhoging.. Klijntjuh lief! Djmomo ow het is dus niet zijn echte naam!! dat dacht ik joh!
Hier vandaag Bekijk bijlage 116537 En daaronder Lisa skinny spijkerbroek met donkerblauw/wit vingino shirt Lotte skinny spijkerbroek met donkerblauw/wit gestreept shirt.
Kaatje86, leuke kerstfoto van je kleintje. Zie dat je in de buurt woont... @ leuke kleertjes weer. Jammer dat er nog weinig foto's geshowd worden maar snap het heel goed Mijn zoontje had vandaag een h&m outfit aan. Bloes en spijkerbroek. Met bruine appie laarsjes.