hihi, nee, dat was zijn werknaam toen ie nog in de buik zat, en zo noemen we hem nog steeds wel eens. zijn echte naam is veeeeeul mooier, maar ivm privacy noem ik die liever hier niet. vandaag moeten we naar het cb, dus een makkelijk aan/uit setje: romper l/m hema wit shirt met konijn van name it bruine gevoerde broek van prenatal witte sokjes hema bruine 'schoentjes' van h&m
witte romper l/m witte trui met rits, rode accent op zij en blauwe hoodie tommy hilfiger rode broek prenatal witte sokken
op dit moment een witte romper l/m, pyjamabroekje, bunny slofjes, en een witte badjas met ook een konijntje. ik ga zo kerstboodschappen doen (help!) en zodra ik terugben gaat hij lekker in bad! hij krijgt dan een wit/taupe gestreept shirt aan met 'mama's boefje', taupe/grijs broekje, sokken, en een romper.
Hier vandaag de bengh knofje jurk, met roze shirt met kol, legging met strikjes opzij bakkaboe, beenwarmers van Cake walk. sorry en een speen!! Ben daar niet zo voor. Dat is momenteel een flinke discussie tussen mama en dochter. Maar ja, ze is iets aan de betere hand. Dus volgende week is de speen weer alleen voor in bed..
oja , zie album. Ik vind dat hij precies past het jurkje. Dus gelukkig niet te kort. Wat vinden jullie?
Miekje, echt een leuke jurk! Makkelijk te combineren ook denk ik. Lynn, leuk die jurk met dat vestje Hier vandaag: Tuniek lichtblauw > H&M Vestje paars > Bakkaboe Jeans tregging > Name IT Rose slofjes > Babypaws
@ lynn, dat is ook een schattig jurkje. danique staat jurkjes ook heel leuk hoor! Ben benieuwd voor de kerst!!!. Bij het Bengh jurkje, kan ook heel leuk de tuniek van jottum en het paarse vest en malliot van S&D lechic. Ik kan nog veel combi's maken.
dankje! nou deze outfit was eigenlijk voor de kerst alleen heb nu een andere outfit gekozen, die is nog helemaal nieuw, maar is geen jurkje! @Elke dankjewel! ik ben benieuwd naar je tuniek van jottum Miekje, is dat die offwhite?
Ja, ik heb de off-white. Ik vind hem in het echt leuker als op het plaatje. zal hem van de week een keer aandoen. Ben alleen nog op zoek naar nieuwe tregging van Vingino!! want, die hadden ze niet meer bij amazing-kids. Die ik nu heb wordt te klein. Vingino zit haar het mooist!! Die van de hennes zakken gewoon van haar kont. Dus die gaan naar KDV als reservekleding.
Miekje, super dat jurkje! Hmm ga gelijk twijfelen of ik 'm niet toch noch zal aanschaffen Lynn, staat weer erg schattig hoor. Nog twee daagjes en dan mag mijn meisje ook de jurk aan! Ik doe er alleen een shirtje onder in plaats van een bolero er over (mijn meisje houdt niet zo van bolero's jammer genoeg) Hier vandaag nu even een spijkerbroek. Straks krijgt ze haar eerste kerstoutfit aan, een antraciet jurkje van de Hema met een satijnen lint om het middel. Was een tijdje terug in de aanbieding voor 8 euro
Ooo, de Vingino Fulvia zeker Er zijn nog genoeg winkels die 'm verkopen dus moet lukken om hem te vinden! Even googlen op Vingino Fulvia en dan kom je zat winkels tegen. Succes!
Miekje: ik heb ook nog getwijfeld over dat offwhite tuniekje. Ik heb nu de blauw geruite. Maar heb ook al 2 blousjes offwhite van jottum, dus die tuniek heb ik eigenlijk niet nodig he... Zo79 heb jij dat jurkje ook? leuk! Ik had er de vorige keer een offwhite shirtje met kraagje onder gedaan, en het kraagje dan over de jurk natuurlijk, dat stond ook leuk hoor.
Leuke setjes hoor!! Hier helaas geen kerstkleding, mijn meisje is behoorlijk ziek. We moeten haar in de gaten houden op longontsteking, heeft voor nu in ieder geval pufjes gehad. Ik zit hier met de babyfoon aan mijn oor.. Iemand Sylvia nog gespot? Heb 'r al een paar dagen niet gezien..