Miekje staat leuk hoor! en je kan het inderdaad wel met veel dingen combineren! waar had jij dat jurkje besteld? Lynn dat staat ook leuk zo met dat vestje van Jottum erbij. Ziet er weer mooi uit! Ise ach jee dat is ook zielig! Ik hoop echt niet dat ze een longontsteking heeft.. Heel veel beterschap en ik hoop dat ze snel weer opknapt.
vandaag op sjiek (uber-kak hahaha) witte romper l/m wit overhemdje met blauw ruitje van ralph lauren chino's van ralph lauren sokken en slofjes papa trekt vandaag zelfde overhemd en broek aan
Beetje jammer van die speen, maar we zullen vast wel meer foto's maken vandaag . Blouse Tommy Hilfiger, giletje Wibra, broek Hema.
MEIDEN FIJNE KERSTDAGEN hier net genomen onder het gourmetten we hebben vroeg gegeten en zo lekker mijn mop naar bedje brengen en dan heerlijk onderuit op de bank met een filmpje
vanmorgen aan het kerstontbijt in haar nieuwe jil en sil jurkje ahummmm gekocht als jurk en later zag ik overal in webshops dat het een pyama was dusssss nu maar nachthemd geworden slaapt ze ook hip!
okeey de foto is niet super maar kerstavond haar jil en sil jurk met bijpassende kousjes met strik. heb trouwens haar petticoat steeds onder haar jurken en rokjes aan staat geweldig eigenwijs. gewoon van name-it maar voor onder de jurkjes erg leuk ze moet van mij altijd op dr stoel zitten als ik haar haartjes ga doen. omkoperij hier hoor zei een snoepje en ik dr haartjes mooi maken morgen gaan we smiddags naar mijn vader toe en ik denk morgenochtend lekker naar het strand toe even uitwaaien en mooie fotos maken.
Mirell: SUPER!! Vind haar prachtig zo in d'r jil&sil outfit! Hier foto in album een blousje van jottum, bolero name it, broekje mexx, babypaws slofjes. Had haar kanten ding om haar hals willen doen maar ben die op de één of andere manier helemaal vergeten om te doen, kom er net achter dat ie nog op de commode ligt...nou ja volgende keer dan maar.
Mirell, wat een leuke setjes! Je meisje stond er mooi op vandaag Lynn, zometeen even in jouw album spieken naar Danique. Sab, heerlijk zo'n jumpsuit. Staat echt heel lief, vind het zelf met verschonen niet zo handig. Jo, wat een BINK! Hier Pucks nieuwe Little Feet tuniekje/jurkje ditmaal gecombineerd met een paarse maillot. Haar paarse tregging is nog net te groot
Lynn, echt superschattig! Grijs staat Danique ook heel mooi. Vandaag trouwens ook heerlijk in de sneeuw gespeeld ennnnnnn ons dametje heeft haar eerste losse stapjes gedaan *TROTS 8)*
@ Mirell, je meisje zag er vandaag en gister weer prachtig uit!! Vind dr haartjes van vandaag ook erg leuk staan! @ Elke, staat leuk! En gefeliciteerd, wat een mijlpaal is dat he!
Lynnn je meisje ziet er prachtig uit in dr setje bolero is echt heel erg leuk dat randje bovenop maakt m echt af. en dat kantje randje van jil en sil had ik vandaag op mijn halter zitten hahahhahaha
ahhhhhhhhhgosss hier alleen nog wat restjes prutsneeuw maar morgen lekker strandwandeling maken. en super dat ze haar stapjes heeft gezet nu gaat het hard straks hoor!