o wat heb je een lekkere meiden..... en deze mama is jaloursop de mooie vlechten van je dochter en kan niet wachtten tot amy-lynn dr haartjes zo lang zijn. ik vind het heerlijk om staartjes en knotjes te maken bij haar echt heel leuk om te doen toen ik zelf lang haar had deed ik het ook altijd opsteken vlechten staartjes enz maar nooit los maar ik ben nu verkocht aan superkort
Elke: super leuk!! En wat goed dat ze haar eerste losse stapjes heeft gezet!! @ Diddle: je meiden zien er weer prachtig uit! Super hoor! @iedereen: tnx voor de lieve reacties!
hier een name it outfitje: donkerblauw overhemdje, met geruit bloesje, hoofdkleur paars, verder blauw (licht en donker) en wit.
Mooie foto's allemaal, Mirrel wat heb je de haartjes van je dochter mooi gemaakt!! Romy droeg gisteren zwarte rok met lagen h&m met rode coltrui en rode glitterlegging en zwart bontje name it. Vandaag krijgt ze haar zwarte jurk van jilly en rood giletje van mim pi en rode maillot. Nu nog in de nachtpon..
Hier even snel haar kerstoutfit. Het is vandaag veel weg en weinig computer tijd. zie album foto. Haar zit heel statisch door de muts. Hier ligt nml heel veel sneeuw.
Hoi Miekje! Ik zie s&d le chic bolero? Ik heb die ook in grijs. Die kleur paars is niet helemaal mijn ding, maar staat je dochter leuk hoor!
hoi meiden! Ik zou mooie kerstoutfits voorbij komen. Ik heb me ook even aangemeld als vriend bij 2 van jullie want jullie foto-album is denk ik verborgen voor niet-vrienden? Emma heeft 24 december haar jottum jurk (die paarse) met maillot aangehad, gisteren haar kerstvrouwtjes jurk (vond mijn man leuk) en vandaag haar pyamaatje want wij hebben hier een pyamadagje...
Leuk Debby! Ik heb je toegevoegd hoor, is idd niet zichtbaar voor niet vrienden. Ik heb zojuist voor de hele week weer setjes klaargehangen. Ontdekte nog 3 bolero's in de kast waar het kaartje nog aan hing, die ze dus nog niet gedragen heeft, haha die krijgt ze dus de komende week allemaal aan.
Lynn, een mooie outfit vandaag weer. Loving het rokje Miekje, wat een leuk en vrolijk setje! Helemaal super!
Dit had Julia van de week aan zo schattig dat spijkerrokje Alles wat ze aan heeft komt bij de hema vandaan.
@lady: schattig hoor! Vandaag Jil en sil rok en paarse longsleeve, s&d le chic grijze bolero en grijze maillot. foto in album
Hier vandaag Noppies longsleeve roze met antraciet stipjes. Bolero antraciet Noppies. Vingino pofbroekje. roze malliot en grijze schoenen.
wat een schatjes komen er voorbij zeg hier vandaag een mim-pi shirtje, noppies legging en h&m broekje