Haha thanks! Ze zijn ook super fijn in gebruik! Binnenin zit namelijk een ... ja hoe noem je dat... een 'dingetje' waardoor het lekker warm (en vooral vast) zit. Niet echt duidelijk dit verhaal he... In ieder geval: kijk maar! Super slofjes!
Haha, okee. Dus ze blijven ook nog goed aan zitten! Mag ik nog vragen welke maat jouw zoontje heeft en hoe oud hij is? Twijfel tussen medium of large (mijn zoontje zit nu in maat 74)
Mooie kindjes in leuke kleding Hier ons stoere meisje vandaag in dr barbamammashirt (H&M) en noppenrok van babyblue Ze is serieus aan t spelen, kreeg geen lachfoto van haar
Leuk al die kleertjes showen! zal ook eens mee gaan doen! toch handig om wat inspiratie op te doen mijn dochter was vandaag helemaal in het blauw (meestal roze haha) Vestje Nijntje V&D Rokje Hema Legging Hijntje V&D
@Faye Mijn zoontje zit nu in maat 68 en de slofjes heeft hij aan sinds hij in mt 62 zit en ze zitten nog ruim genoeg. Ik heb maat M. In het begin dacht ik: woooh veeeel te groot... Maar als ik jou was zou ik dan toch voor large gaan... Anders kan hij ze misschien niet zo lang aan! En hij is inderdaad bijna 4 maanden. Veel mensen denken dat hij ouder is.. komt vooral omdat het een flinkerd is denk ik!
Ik kon ze helaas nergens meer vinden op internet in het grijs.. Ben op marktplaats gaan zoeken en jahoor, alleen wel in maatje L, deze zijn 13,5 centimeter mailde de verkoopster mij. Voeten van mijn zoontje zijn nog maar krap 10 cm dus lekker ruim, haha. Nouja, kan hij er een tijdje mee doen.. en anders kan zijn broer ze wel aan, weet zeker dat ze hem als gegoten zitten want zijn voeten zijn 13 cm. Nou als ik ze heb plaats ik ook een foto hoor! Dank voor je info!
Wat een onwijs leuke setjes zag ik voorbij komen! Dit is wat onze L. de afgelopen week droeg: Foto 1 Tapete (dino) shirt met chino Foto 2 Z8 shirt met bfc jeans Foto 3 Small Paul frank met grijze zara jeans
Dit droeg ze: Grijs shirt van Mexx, mouwloze grijze romper van prenatal en een broekje van de HEMA. Haar pipo-broek .
Het jurkje is eigenlijk te kort hihihihi maaar hij blijft leuk!!! romper en maillot van hema jurkje van Z8
Dit heeft ze vandaag aan ( foto is wel van 1,5 week terug ). Een jurkje van bampidano, een maillot van de Bijenkorf en daaronder een mouwloos rompertje van de prenatal.