Noppies Baby tuniek | kleertjes.com Deze vind ik zoooo leuk! Kan deze ook in de winter? En waar combineer ik het mee? Online te vinden?
weer de winterkleren uitgehaald van mexx dylan in actie ik heb die website van next al 100keer bekeken en al 100keer mijn mandje volgedaan en telken denk ik van "nee doe maar niet hier vind ik ook mooie kleren" ik denk dat ik wat angst heb over hoe die kleren vallen want ze zijn heel erg mooi
Met een witte of donkerblauwe legging (zeeman/hema/h&m)? Of een skinny jeans (maar heb even niet gekeken hoe oud je dochter eigenlijk is)... Verder shop ik ook veel merkkleren (met korting dus) op marktplaats. Zoeken onder merk, maat en jongen/meisje en je krijgt een aantal pagina's. Altijd wel een gok natuurlijk, maar heb eigenlijk nog maar 1x iets gehad waar ik spijt van had.
Voor de verandering foto's dat hij wakker is Romper: hema Shirt: S&D le chic Broekje: dirkje Sokjes: bambino
Mijn meisje in Z8. Vandaag ontdekt dat ze al 3 tandjes doorheeft, en ik heb er helemaal niks van gemerkt Jamie kreeg ze ook pas met 11 maanden...
Baby- en Kinderkleding - tunieken - g Tunic ls Marseille str Baby- en Kinderkleding - broeken - g Pants Spezia Tadaa!
Haha geweldig! Ben ik nou een zeikerd of is het nog steeds best duur? Risico nemen om nog even te wachten of heeft dat geen zin?
Ik vind het ook nog best duur hoor. Als je het niet persé wil hebben kan je nog even wachten of het nog meer wordt afgeprijsd. Misschien kan je hier iets leuks vinden? Amazing Kids Kinderkleding | babykleding | Jottum kleding online
Dat is snel! 3 tandjes met 3 maanden!! Leuke kleertjes ook weer allemaal Dit droeg mijn dochter vandaag; Jurkje h&m legging h&m vestje c&a
Wat een mooi meisje! Ja, ik wist niet wat ik zag, het was me gewoon helemaal niet opgevallen en ze heeft er volgens mij ook geen last van gehad, want ze is niet anders dan anders geweest. En omdat grote broer pas met 11 maanden z'n eerste tandje kreeg, is dit wel het laatste waar ik rekening mee hield.