Nou, hij is weer wakker en gelukkig is de koorts iets gezakt tot 38,7 Hij is gelukkig wel lekker vrolijk nu!
Wat een vrolijke foto! Ik kijk al een tijdje mee en nu mag ik ook eindelijk plaatsen; Tuniekje, in dit geval jurkje van next legging van zeeman Bekijk bijlage 334924
Wat een mooi meisje!! En dat vestje, wat leuk!! Ik ga meteen op zoek.. Heb jij er de volle prijs voor betaald?
ingem, gelukkig gaat het beter met je mannetje en is hij lekker vrolijk melief, gefeliciteerd en mooie kleertjes en baby natuurlijk hier nu pyjama, gekregen als kraamcadeau van iemand die 2 generaties ouder is, valt het op ach het is wel schattig
Een romper, gekregen van een oud collega, ene goeie ouwe Belg. Die romper is zo cool De zalf op zijn wangen van zwitsal
Sydneys: wat is het toch ook een heerlijk mannetje! Julia draagt een legging van Mexx, een rokje van Noppies en een shirtje van de Hema:
Dank je! Heb toendertijd volgens mij wel de volle prijs betaald voor dat vestje, maar vond het zo leuk dat ik het niet kon laten En ze heeft het regelmatig aan, ook als 'jasje' op de iets frissere dagen, gewoon over haar shirtje aan... Is overigens van Welkom bij Beebielove | Beebielove.com - Vive la Fête! Beebielove!
Hier weer een ventje zonder koorts! En de kleertjes: Romper van Primark Shirtje van prenatal Vestje van frendz Broekje van dirkje Sokjes van bambino Schoentjes van name-i Hele lijst vandaag
Ze is niet helemaal zichzelf ons meisje... We maken er maar het beste van met heel veel knuffels en kusjes. Vestje Imps&Elfs, jurkje Bampidano, maillot Zara en schoentjes Baby Dutch