heel gaaf deze kleertjes, helemaal mijn smaak. Ik vind toch dat jij je mannetje altijd erg leuk kleedt!
T-shirt van Lief Lifestyle Broek van Vingino (met van die elastieken onderkanten) Roze All Stars Ondergoed van Zeeman
Lekker voor buiten nu... Het vestje heeft mijn oudtante gemaakt! Met zo'n punt aan de capuchon ! Maillot is van Bijenkorf, schoentjes van Baby Dutch. Wat zien alle kindjes er weer heerlijk uit! Leuk die vingino-broek!!
Ik denk dat jouw oudtante en mijn moeder het zelfde breiboekje hebben.. Mijn dochter had namelijk precies hetzelfde vestje, ook met puntcapuchon! Alleen dan in het paars/roze gemaakt
Julia vandaag in Z8. Ik twijfelde of ik er een grijze of witte legging onder moest doen, maar vond dat ze met een witte legging eronder een beetje op een Zwarte Piet ging lijken
Wat is Z8 voor meisjes toch schattig!! Vandaag: Romper van hema Shirt van prenatal Broekje van babyface
Wat zien alle kindjes er weer schattig uit!!! Dat z8 setje ook cute, en dat gebreide vestje! Livvy vandaag weer in next; enige wat op het moment een beetje fatsoenlijk past... Alles is veel te groot. Bekijk bijlage 335192
Klopt Vandaag begon ie in de broek van de Action en het shirtje hadden we gister op de TT van Assen gekocht...hij was wat nat van het spelen met z'n waterbaan dus omgekleed en dat werd een broek en shirtje van de Zeeman
Ik heb even een aantal pagina's doorgebladerd en wat een leuke kleding komt hier voorbij . Jesse had vandaag een romper van de Hema aan, blousje van Benneton en een spijkerbroek van de Hema.