Hihi die zonnebril, geweldig Hier in iets te grote Hema broekje is ook met die bloemetjes! Bekijk bijlage 335472
Niet echt een duidelijke foto van de kleertjes, maar ze heeft voor de eerste keer een speldje in Het jurkje is van Kiezeltje:
Leuk speldje andreams IngeM leuke foto's! Die lach van hem kan niet groter schattig Lievemamatrix, mooi zoals altijd Sab1988, stoere gast Melief, wat een schattig poppeke Dylan in mexx, helemaal uitgeteld van het winkelen, jah rondkijken is heel hard werken, zelfs de speen kreeg ik er niet meer in
Dank je! Beetje uit de hand gelopen hobby van mama Vandaag weer nieuwe dingetjes van beebielove binnen gekregen en gisteren Z8. Koop het overigens nooit voor de volle prijs! Óf in sale, óf via marktplaats, óf met kortingsbonnen oid. Ook koop ik zelden bijv de leggings van dure merken, die haal ik dan wel bij de Zeeman. Sluiten vaak ook beter aan bij onze dame... Vandaag: (nieuw) jurkje van z8 legging van de Zeeman ondergoed Minnie Mouse van de Zeeman
Oh heerlijk! Inge die boxpakjes op de leeftijd en dan ook nog van Z8 op op te vreten! Ook die meisjes, zijn weer opperschattig gekleed!
Geweldig leuke kleding komt er weer voorbij , dat boxpakje is echt te schattig! Jesse vandaag een romper en broek van de Hema en een shirtje van de H&M.
Erg leuk weer al die kleertjes (en kindjes) Vandaag heb ik weer een lading kleding voor mijn meisje aangeschaft.. alles 50% korting
Andreams, Nova, IngeM, sydneys, sab1988 en potverdikkie...nu ben ik toch weer 1 naam vergeten..carice? WAT een leuke kleertjes en wat een schatjes van kinderen!!! Ik doe ook weer eens mee met mijn bink. Shirtje van lief, broekje van just small, sokjes en romper van de hema. En dat lekkere bekkie heeft hij uiteraard van zijn moeder
Casile en sax heel erg leuk! Stoere jongetjes Hier nu een pyjamashirtje gekregen van de zus van mijn oma en een slaapzakje van babydump Nog 5 minuutjes spelen, flesje, uitbuiken en bedje in
Schattig Andreams!! Hier eens geen boxpakje van Z8 vandaag haha. Romper van hema Polo en broekje van Dirkje
War een mooi meisje en wat een leuke kleertjes, zo zie je maar, het hoeft geen vermogen te kosten! Echt schattig!