Leuk andreams! Hebben jullie ervaring met bestellen op Buy Fashion, Children Hoe vallen de maten? Ik zie leuke dingen! Volgens mij zag ik deze site ook eens hier voorbij komen
Achossie, wat een scheetje! Knap kindje hoor. De mijne draagt vandaag...de bokkenpruik! Er kon welgeteld een lachje vanaf vandaag: Oh ja, de hond wilde ook op de foto. Rompertje Hema, mailloot ook. jurkje en vestje van H&M
Mijn oogappeltje vandaag: shirt ZARA, broekje H&M, maillot HEMA, schoentjes Baby Dutch. Wat heeft het kindje boven mij mooie donkere haartjes! Schattig!!
Heel mooi eden28 en lievemamatrix Hier vandaag orchestra (dus niet gachestra, heb de hele tijd het merknaam verkeerd genoemd) Gekregen van oma want vandaag is dylan om 16.30u is hij 6 maandjes oud
Ik heb er een keer wat besteld en dat gaat super. De maat die ik heb besteld (98) valt normaal tot groot. Verschilt een beetje per shirt wat ik heb... De ene past perfect en de ander valt heel ruim!
Gefeliciteerd Dylan met je verhalfjaardag En zie echt weer TOP setjes voorbij komen! Hier broekje van Another World en shirt van Ferrari Romper HEMA Hij staat zijn la leeg te plunderen https://fbcdn-photos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/s720x720/998177_390368491068338_1510314289_n.jpg