Lieve kleertjes van de meisjes hier boven zeg! Tim inspecteerd zijn mobiel, shirt en broekje van Prenatal
Samen met 1 van haar grote nichten. Romper kruidvat Jurkje hm Legging zeeman Ik had een romper zonder mouwen klaargelegd voor manlief. Maar die heeft hij niet gezien
Allemaal leuke zonnige outfits Mijn mannetje in een outfit van Vögel, t-shirt werd hemdje van de Zeeman...
Vanochtend in een legging van de Hema, een rokje van Noppies en een shirtje van de Wibra. Vanmiddag zal het wel een jurkje van Z8 worden of alleen een rompertje.
Mamootje: super leuk die jumpsuit van beebielove! Had ik ook willen bestellen voor mijn dochter maar was niet meer verkrijgbaar in haar maat... Vandaag hier een leuk jurkje van Z8 en teva's! (en alvast preview voor morgen: broekje van Z8 met shirtje beebielove en teva's)
Aaah mooi meisje Nova! Hier Pointer korte broek en Mc Gregor blouse En hier een GAP petje https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/1049093_391478437624010_1016382171_o.jpg
Geweldig leuke kleding en kindjes weer . Jesse had vandaag een t-shirt van Petrol industries en een korte witte broek van de hema aan. Heb alleen een foto waar het shirt deels op staat .
Gisteren bij het zwembad bij oma. alleen een shirtje van orchestra vandaag hetzelfde en hij begint ineens echt veel haartjes te krijgen en zonnecrème is de beste gel haha