Wat een leuke kleertjes allemaal weer! Vanochtend bijtijds naar buiten gegaan zodat we niet in de bloedhitte zouden hoeven wandelen. Dus nog even een vestje erbij aan. Jumpsuit is van HEMA, vestje van IMPS&ELFS. Inmiddels ligt ze in enkel een hemdje en haar slaapzak te slapen.
Mijn kleine held zag er vandaag uit om op te vreten! Al zeg ik het zelf haha! Shirt en broek van Esprit en schoentjes van Converse All Star
Nog even een lang broekje, ik heb echt geen idee wat het weer gaat doen vandaag . Hemdje HEMA, spijkerbroekje HEMA en schoentjes van Baby Dutch
Leuk he! dat shirtje heeft mijn dochter ook maar dan in het blauw! zie foto hierboven die had ze gisteren aan!
Ik zie de foto geloof ik niet of ik kijk verkeerd , maar ik vind ze erg leuk!! Ik heb gelijk maar alle kleuren gekocht, ze waren nu maar 3,-! Ik ben echt dol op die rood/groen/blauw stipjes/sterretjes/streepjes printjes van HEMA.
Ja hij staat op de andere pagina. 1tje terug en dan als 1e bovenaan ja leuk zijn ze he! ik kon niet kiezen tussen die blauwe en die groene dus toen me vriend maar laten kiezen haha!
Geweldig! Mama Trix'; ook erg leuk! Peetje; ook leuk!! Liv <3 Bekijk bijlage 336794 Jurkje van de h&m
Leuke kleertjes en kindjes weer allemaal morgen kom ik mijn dochters verjaardagsjurk showen waar ik al maaaaaanden nar uitkijk ben zo benieuwd wat jullie (en fam) ervan vinden hihi