Narjis is ook niet groot hoor denk ik. Ze is klein. Ze is 63 cm en 6300. Alleen ze is heel vroeg met dingen. Hoe klein is jouw kleintje?
Hier een setje van Orchestra! Gekregen van mijn vriend zijn Belgische collega's. Ik vind het haar echt snoezig staan!
Ja, moet je nagaan wat een verschil. Julia heeft het ook niet van ons hoor, wij zijn allebei dun, ik ben maar 60 kilo bij 1.80 meter. Op het cb zeiden ze al dat ik gewoon slagroommelk heb het zal er allemaal wel weer afgaan als ze straks gaat kruipen en lopen.
Ik kijk vaak hier.... wat een schattige baby's allemaal . Bij deze show ik ook mijn baby . Geen idee welk merk het allemaal is...... dit setje heeft hij gekregen. Verder rompertje van de Hema.
Wat een heerlijk bekkie! Eden; leuk! Livvy, jurkje van Dirkje, romper Hema en legging zeeman Bekijk bijlage 337762
AAAAWW wat een snoepje! Ik vergeet zelf steeds foto's te maken terwijl ik laatst allemaal nieuwe kleertjes gekocht heb voor mijn meisje...
Wat een schattige meisjes Hier op dit moment kleren van orchestra en pet van mexx, als hij wakker word gaat dat t-shirt toch uit, hij heeft daaronder nog een shirtje aan zonder mouwen en geen romper Helemaal uitgeteld van de wandeling naar de AH
D3b, wauw wat een dapper kindje! Wat een genot zeg, zo lekker spartelen in het frisse water! En Dylan is weer superhip!! Vanochtend: Geen romper, blote niksie met daarover een jumpsuitje van HEMA en baby Dutch schoentjes. En nu een romper met spaghetti-bandjes om in te slapen.