wat een leuke foto's komen er weer langs! stoere mannetjes en schattige meisjes! wat grappig dat dat jurkje al 13 jaar oud is melief! zou je niet zeggen! heerlijk dat het wat koeler is de laatste dag zeg! hier S vandaag in shirtje van Just small, driekwart broekje van vingino, en schoentjes van Nike (niet op de foto) let niet op zijn gezicht hij wil niet meer op de foto
Mag ik ook mee posten??? Ik vind het altijd zo leuk om hier te kijken en nu hebben we weer een kleintje dus kan ik mee doen.. Vandaag voor het eerst korte mouwtjes aan..
Wat een schattige baby's Delilah 86 die foto is zoooo leuk Puma82 ook heel leuk, hier hebben we hetzelfde boekje Ikkie124 nog gefeliciteerd, jij hebt nog een nieuwtje als baby en heel leuk. Hier nog even een foto zoeken, hij slaapt nu maar heb er net gemaakt op mn gsm Hmm tja,...dit is de beste foto. Een ondergespuugde romper haha maar we gaan ddadelijk effe naar de winkel dus ik zal straks een nieuwe maken
Leuke muts, ik zat te kijken bij hm maar zit tussen de maat te twijfelen, welke maat heeft jou kindje van muts? Zit die ruim of...?
Geen idee? Mijn meisje heeft wel een klein hoofd en het mutsje is erg rekbaar. Dus over een half jaar zit hij nog steeds goed.Ben nu op me werk dus kan nu ook niet kijken welke maat het is
Ikkie124, mooie datum om te bevallen (is ook mijn verjaardag ). En wat een mooi mannetje met een geweldig pakje aan, waar heb je die gekocht?
Tijdje terug dat ik een foto plaatste, maar denk doe weer eens mee Shirtje van beebies en broekje gekregen (merkloos)
Mag ik ook gezellig mee kletsen? Hierbij onze knappe vent gisteren: Pamperbillen en een jumpsuit, waarvan weet ik niet gekregen van kraamvisite! Hij ligt hier in een campingbedje, zijn verkast naar een ander huis ivm de hitte..
Dankje wel!! Ja Meneer had vanaf zijn geboorte gelijk veel haar, heeft hij niet van zijn vader Jij hebt ook een heerlijk mannetje zeg, heb hier al vaak zitten gluren in m'n zwangerschap, echt een scheetje!
Poosje geleden maar ik laat ook weer eens zien wat ons meisje draagt.. Jurkje van IKKS,ben zo verslaafd aan dat merk.. Bekijk bijlage 341600