Riverr heel mooi, lekker stoer Hier vandaag in mexx en eens een keer babygel gebruikt het grappige is dat ik dat t-shirt volgens mij eind april heb gekocht en toen paste het ook al, het was toen iets te groot maar ik kon het hem toen al aandoen. Dylan is op deze foto's aan het spelen, het leuke is dat als hij in zijn wereldje aan het spelen is, hij echt geen aandacht voor je heeft, wat je ook doet,... Tijdens het spelen was zijn favo balletje iets te ver van hem gerold maar hij moest en zou het te pakken krijgen, uiteindelijk is het gelukt
Wat een schatjes weer allemaal! Mariamz super schattig jurkje van de zara! Had m ook bijna gekocht voor feest vandaag haha!
Hier nu alleen een romper. Geen idee waar ze last van had, maar ze heeft zichzelf en ons wel 20 x ondergespuugd vandaag. En echt zuur . Bah! Dus uiteindelijk maar in haar romper gebleven. De 20ste dan wel!
Romper van de zeeman en tshirt geen idee? Was kraamkado. Gaan morgen op vakantie en wil haar goeie kleding niet vies hahah
aardbei superschattig die tutu! de rest ook mooie lieve kindjes!! S vandaag in longsleeve name it, broekje vingino en schoentjes van keq.. hij is helemaal weg van zijn trekdiertje
Vandaag z'n lekkere huispak aan, hij is nu net 6 maanden en dit pakje zat in m'n ziekenhuistas voor de bevalling... De pijpen worden wat te kort, maar het past nog prima haha!