Haha onverstelbaar dat jou meisje al in 74 past van Z8 . Ze heeft trouwens vandaag exact hetzelfde jurkje aan in 56 dus. Gister had ze een shirtje aan in 62 dus er zit vooruitgang in
Woww 5 maanden en maat 74 z8???? Dat jurkje heb ik in 74 besteld en mijn dochter is ruim 9 maanden :-O En dan nog is het veel te ruim! Shirtjes maat 62 en leggings maat 68 zitten haar nu als gegoten, van z8 dan he.
Hier ook een mannetje dat al vanaf 4/4,5 maand in maat 74 zit.. het is dan ook wel een reus vergeleken met gemiddelde kindjes
Haha dacht al dat mijn dochter aan het krimpen was! Hier ook nog 56 hoor en soms shirtjes 62, leggings nu 62.
Grappig dat er zulke verschillen inzitten he? Julia is ook wel groot hoor, ik weet niet wat ze nu weegt maar met de laatste weging op het cb (bij 4 maanden) woog ze 8,5 kilo bij 67 cm. Ze zat nog boven de +2 lijn, maar ze krijgt volledige bv, dus het was prima.
Wat super fijn zeg dat ze zo goed groeit op je slagroom Loopt ze er dadelijk wel weer af, en zal straks minder snel gaan. Maar begrijp wel waarom ze dat nu al past, haha. Mijn dochter was met 8.5 mnd 7300 en 69cm. Dat met behulp van allerlei extra calorien Anders had me guppie amper 6.5 kilo gewogen.
Met kindjes bij ikea! Dochter in shirtje primark, broek zara, schoentjes guess. Zoontje in polo ralph lauren, broek zara, schoenen all stars
Mijn zoontje draagt vandaag een shirtje van de zeeman. Gekocht als romper en er zelf een shirtje van gemaakt. Spijkerbroek onbekend merk, gekregen van kraamvisite. Romper bambino en sokjes wibra. Bekijk bijlage 343592
geen knappe kindjes met mooie kleren vandaag? vandaag zijn we naar een overdekte speeltuin geweest en S heeft zich prima vermaakt. broekje vingino en shirt Just Small
Zo vandaag blijven we lekker thuis dus een romper met lange mouwen van de C&A, een zacht broekje van de zeeman? En sokjes an ik weet niet waar!
Rompertje had ik ook hier, precies dezelfde! ik had m in 3-delig met een slabbetje en nog wat geloof ik, pyjama/boxpakje ofzo.... Leuke foto's!!
leuk om te zien hoe de mama's hun kindjes kleden! Ik plaats ook maar eens een foto: romper lange mouw h&m Joggingbroek primark Sokjes bambino