Mi1986 ja het is altijd puzelen om Dylan in de box te krijgen Dat is een leuke romper Mirri wat knap! Heel leuk. Gefeliciteerd aan jullie meisje Delilah86, i love it, zoals altijd, heel mooi Mam1991 ook heel mooi, mooie kleren en schattig klein ventje! Hmmm wat gaat de tijd toch snel Tja de foto's zijn niet zoooo duidelijk en ik verpest de hele foto's maar dat zijn de enige foto's die we vandaag nog hebben gemaakt die een beetje meevallen,... Broek van mexx, shirt van orchestra en een romper van de hema, sokjes geen idee
Thnxs Sydneys, jullie staan leuk op de foto samen Ja Moesch, ze kan overal bij en loert op mobieltjes en afstandsbedieningen ;P
Nou sydneys dat is juist makkelijk zo een foto dan weet ik wel gezicht bij het kindje hoort en ze zeggen dat ouders vaak dezelfde kledingstyle hebben als papa of mama
Leuk shirt @NienT Hier loopt ie nog in z'n slaaprompertje en pyjamabroek. Dit had m'n hooligan gister aan, romper en tuinpakvan de Hema:
Inge: daar heb ik het broekje van ik twijfelde toen tussen een boxpakje en een broekje... Heel leuk.. Vandaag hema broekje en mexx vestje. Bekijk bijlage 344732
Bekijk bijlage 344842 Noppies , heel leuk pakje maar zal wel het laatste Noppies broekje zijn. Ze zijn te smal voor James . Ben wel echt fan van ze
Vandaag een dagje maat 68 legging zeeman, shirtje/tuniekje prenatal en romper frendz, staat princes op ze probeert over de bank heen tv te kijken hihihi
Heey jmay en miffy 😉 Hier vandaag romper petit bateau, shirt Replay en broek Retour. Straks nog schoenen van pinnochio