Hier vandaag een butt-dag... Meneer was gister en vandaag om 5.30 klaarwakker... Mama duidelijk niet. Overdag is ie ook niet te genieten... Gelukkig nog wel even lief gelachen voor de foto! Romper van prenatal Broekje van zeeman
Mijn boefje! Vraag me niet welk merk het is..? Ik pak het uit de kast en het gaat aan Dan moet ik in de labels kijken en daar heb ik geen zin an. Eerste foto was van gister. en de tweede van vandaag.
Stoere gozertjes!! Ik kom ook weer eens kijken! Al een poos niks gepost hier. Foto's zijn van gisteren en vandaag, maar grotendeels hetzelfde aan. Broekje van Z8, shirtje op de eerste foto van Bakkaboe, vandaag van Zara. Blote kakkies om het tijgeren te stimuleren.
IngeM voor foto's kunnen ze altijd lachen he Wolfje89 die haartjes zijn zooooo leuk NienT lekker stoer, altijd als ik naar de hema ga zie ik dat soort kleren nooit liggen Lievemamatrix wat een mooie foto's Hier vandaag romper van de hema en kleren van mexx
Dat shirtje heeft mijn zoontje ook gehad NienT. Jammer genoeg alweer een poosje te klein. Hij staat jouw mannetje super!
Tijdje geleden dat ik een foto gepost heb Mijn meisje vandaag weer helemaal in zara. En mooie plek op dr hoofd van haar zelf en een beetje van de stoep Helaas geen foto waar ze helemaal op staat.
Akd wat een lief gezichtje Verder vandaag een romper en nu een nijntje pyjama, iets te groot maar wel schattig
Bij jou ook al?? Hier was er vandaag ook een kleintje met de bokkepruik op. Oeioeioei, wat hadden we een klein, boos ding in huis zeg, pfffffft. (Ik moet wel zeggen dat jouw manneke wel heeeeeeeeeeeel lief lacht voor de foto hoor, heeft ie het daarmee niet een heel, ietsiepietsie klein beetje goed mee gemaakt?)
Hier vandaag lange mouw romper prenatal, Shirtje hema en joggingbroekje zeeman. Jasje van het joggingpakje doe ik aan als we naar buiten gaan voor de kinderen op te halen van school
Oh grrrrrrrrrrrr....let niet op de vlek op de muur, daar heeft een steigerhouten kastje gestaan wat gruwelijk heeft afgegeven.:x
Mijn mannetje heeft vandaag een romper van bambino en zijn shirtje en broekje zijn van Stoer! Bekijk bijlage 345118
Dankje! ..Lief koppie maar zo mega ondeugend!! Vandaag shirt van de zara en broek van noppies! lekker bij mama in de doek!