nu maar een legging van noppies en een wit shirtje met een rokje van Z8. En ze is lekker aan het chillen Ze lacht de hele dag of ligt zo op haar kleed, schattig he
Ja echt een leuk jurkje. Valt dit klein of groot? Wil het ook graag voor mijn dochter maar weet niet welke maat ik zal bestellen.
Oh alles is leuk vandaag! Andreams: Dat is echt een leuk setje van Jamie! Theebeeb: Stoer ventje zeg. En lekker foto's plaatsten hoor! Een romper van hema, broekje van hema, shirt z8 (zijn 3e shirt al vandaag) en sokjes van c1000 (was een set van 7 paar met alle dagen van de week, vandaag dus zaterdag aan)
Bij mijn dochter valt alles groot haha. Dit is een 56, ze is 6 kg en 62 cm dus dan kan je een beetje vergelijken. Lengte is goed alleen z8 is vaak te breed voor haar
Dir romper heb ik ook gekregen. Geloof dat ie van de kruidvat is. Maar het is wel een hele fijne!!! En heel mooi!
Vandaag weer lekker gemakkelijk. Romper van hema. Shirt van name it, gekregen van haar knuffeltante. Legging, zelfde als gisteren van de zeeman.
Wat lief esje13 Nient wat heb jij toch een koddig mannetje, een knuffeltje Hier nu in pyjama van de prenatal. If i don's sleep, nobody sleeps exept daddy he sleeps true everything!
grappig, dat if I don't sleep, nobody sleeps, had ik ook gekocht toen we nog dachten dat zij een hij zou zijn... zij heeft m inderdaad wel aan gehad en het stond toch wel stoer
Truitje komt van Nederland (weet niet waar mijn moeder het gekocht heeft) en broekje hier in Zweden van Cubus.
kijk al een tijdje mee met alle schattige foto's hier, en heb nu toch even een vraagje. @Snowy82. Zijn er leuke webwinkels waar je die ontzettend leuke kleertjes uit zweden kunt bestellen????? Vind ze zo super schattig.
Sydnys: Die pyjama is echt leuk! Had hem al eens gezien maar mijn zoontje draagt (nog) geen pyjama's. Esje13: Wat een lief meisje! Heb erg gelachen om die 2e foto haha. Tim in gekregen kleertjes van Lief!, romper Hema en sokjes Frendz.