Misschien wel handig als ik dan de foto post waarop je zijn pyjama kan zien dus bij deze Bekijk bijlage 346916
Hihi zie hier dat ze lekker gevuld is, vooral in tegenstelling tot mijn magere kleine meisje! Heerlijk!
Jurkje zara, legging h&m, schoenen guess, haarband c&a. Jurkje 2x gedragen en helaas al te klein.. Balen.. Had graag maatje groter gehad maar ze waren overal uitverkocht
Haha ja, een vriendin bood mij aan dat ik hun Bumbo stoeltje mocht lenen met het tafeltje ervoor, zodat ze lekker zelf kon knoeien met d'r eten (Rapley) in plaats van steeds op schoot, maar mevrouw haar bovenbenen passen er niet in
Ik had ook zo'n stoeltje gekocht maar mijn zoontje pastte er 2 maanden geleden ook niet in.. Hoe groot/zwaar is jouw meisje? Mijn zoontje gisteren met precies 6 maanden 9605gram en 70cm. Maar was dan ook al een beer bij de geboorte.
Wij hebben de 6-maandencontrole pas op 12 september bij het cb, dus de laatste keer dat ze gewogen is was met 4 maanden en toen was ze 8,5 kilo bij 67 cm. Ik verwacht zeker dat ze de 9 kilo ruim voorbij is nu. Ze woog bij haar geboorte 4190 gram (en dat terwijl ze een dag van tevoren nog op maximaal 3200 gram werd geschat).
mijn meisje haar legging is van de primark en haar tshirt van Adidas. gekregen want ik weiger echt om veel geld neer te leggen als ik voor het zelfde bedrag meerdere stuks kan halen.. koop heel veel bij zeeman. vind de kwaliteit geweldig plus ze dragen de kleertjes toch niet heel lang. en verder bij de primark. en ik krijg een hoop.
omg was me niet eens opgevallen.. ooit gekregen van de meiden toen ze dachten leuk te zijn hangt sindsdien aan mijn bed. hahahahaha