Haha, dank je wel. Ze staat hier ook wel bekend als Kapitein Tweetand. (Niet lang meer, want het derde tandje komt door, dit keer aan de bovenkant.)
Oooo myyy goood! Ik zie die foto's en ik smelt helemaal! Wat een lief gezichtje!!! *smelt* echt een knap mannetje
Geen baby maar wel een zelfgekozen outfit. Meneer heeft een duidelijke voorkeur voor retro Broek hm (maat 68 ), overhemd hema, bretels name-it en schoenen Bisgaard. En de tas van papa
Bedankt Nu zomerkleren van orchestra, geen romper En de eerste foto waar de tandjes zichtbaar op zijn
Wat een mooie kindjes zie ik weer voorbij komen. Ik heb geen foto vandaag....ze ligt nu in bedje dus kan er ook geen maken. Snel weer eentje vanuit mij hihi.
Ja, was ooit een lange broek heeft niet zoveel zitvlees en draagt geen luier meer dus kan hij deze mooi weer aan. Verder draagt hij 92/98 en schoenmaat 25
Nog niks! Ligt even lekker te slapen in zijn schommelstoel. Volgens mij zit meneer in een sprongetje, slaapt weinig begint te ontdekken, waardoor hij jengelig wordt. Ik dacht eens kijken wat de schommelstoel doet, en ja hoor eerst rustig om zich heen kijken en genieten, en daarna heerlijk even in slaap gevallen..
Vandaag alleen een luier en een staartje, is zo warm hier. ze had last van het haar in haar gezicht dus een staartje in gedaan
We zijn begonnen met een PSV tenue vanochtend vanwege de babyfoto die daar gemaakt werd vandaag. Maar voordat de foto gemaakt was hadden we het alweer uit getrokken. Alleen een romper dus! De romper is van primark Bekijk bijlage 348482
Wat een ontzettend leuke topic,kleertjes maar ook kindjes! Zal binnekort ook fototje plaatsen. Maar is hier ook weer luierdag, warm!