Lief al die kids!! Vabdaag dochtertje in rokje zara, blazer bakkaboe, legging dirkje hempje h&m ballarina,s h&m.. Haarclipje etos!
hey die broek heb ik ook pas gekregen alleen is het maat 86 of 92 dus duurt nog wel even voordat hij dat aan kan. wel een heel leuk broekje inderdaad
Wat ziet jou dochtertje er mooi uit Jammer dat ze het rokje niet in maatje 80 hebben hihi Anders had ik hem ook gekocht
Mijn schatje in een Noppies pakje. Had mijn oudste zoontje destijds gehad als kraam kadootje maar nooit aangehad.
Wat staan er weer veel schattige kindjes op! Hier decoutfits van gisteren, eerst romper, daarna niks in het zwembadje en daarna mexx en hema Vandaag witte romper van de hema
superschattige kindjes weer steeds meer mooie kindjes hier in dit topic!! S vandaag in trui van z8, broekje vingino en schoentjes Nike, hij wil alleen niet meer zo graag op de foto
Kom m'n mannetje ook weer een keer showen ...blouse van Vögele, broek van H&M en schoenen van de Bristol:
Wat ziet Stijn er stoer uit! Rest ook allemaal erg leuk! Lief meisje bouncytigger! En wat een mooie meid mariamz