eerste foto gisteren zoon helemaal in adidas. en gek doen met mama's bril tweede foto longsleeve z8 en broek vingino, te druk bezig met kijken naar speeltje van zijn zusje.
Mijn heerlijke kwijlmonster droeg vandaag deze outfit: een shirt van zara, broekje van zara en kwijlslabber van de h&m.
Wat een mooie kindjes weer! Ik ga ook weer proberen om actiever mee te doen. Vandaag longsleeve en maillot Hema, jurkje Oilily en schoentjes van Lief!
poehbeertje wat een leuk pak! Nog te koop bij H&M? Tim een romper van Hema, sokjes Bambino en broekje en vestje van Dirkje.
Hier ook weer een van mijn dochter. Broekje babymexx Shirt noppies Romper bambino kruidvat Sokjes hema. En mevrouw haas is van happy horse. Ik had bij dit broekje een lief shirtje in creme kleur.....te klein. Echt balen. Ze heeft nu nog wel wat zomerse kleding aan want ze groeit heel snel.....veel dingen heeft ze weinig tot nog nooit aangehad, dus nu maar f aan.
Mijn dochter was vanmorgen echt vreselijk vrolijk. Daardoor kon ik geen mooie foto maken. Maar dit is vandaag haar outfit. Allemaal van Prenatal.
Esje13 wat een schatje, de rest ook liefen weer leuk gekleed. Hier vandaag noppies vestje, prenetal broekje en nike.
ooohhh I <3 z8, en helemaal voor meisjes!! zo leuk!! S vandaag in hoody van saltydog en broekje name-it, laarsjes shoesme.. en met z'n nieuwe wantjes (wat een gekke dingen ) en boots voor de winter
Leuk allemaal! Gister lading nieuwe collectie van Z8 voor mijn jongens binnen gekregen, en stond ze super vandaag