Ik kijk al lange tijd mee, zo leuk om al die kindjes te zien!! Tijd om ook eens een fotootje te plaatsen Rompertje - geen idee Shirtje - C&A Broekje - Gap Sokjes - de markt Bekijk bijlage 352570
Vandaag een romper van de V&D Een tuniekje van Babyblue ( Ter stal is dat geloof ik) Short van de H&M Maillot van de hema Oxxy schoentjes Had er nog een wit vestje overheen van de hema, maar die trekt ze steeds uit.. Bekijk bijlage 352666
Melaniie.. leuk!! Jouw meisje lijkt haast even groot als die van mij haha. Maar er zitten wel een paar maanden tussen.
Dankje. Wat een mooie dochter heb je zeg! Ook zo'n mooie blondine hihi. Vorige meting was ze zo'n 78 cm, ze wou niet mee werken dus is ern schatting
Zijn Mickey mouse pyjama heeft ie vandaag aangehad, lekker een luierdagje gehad! Oja en zijn snorremans speen
Tijd niet geweest hier, erg druk geweest hier met een mega leuke sprong.. NOT Had er letterlijk mijn handen vol aan. Maar nu is hij weer heerlijk zichzelf. Bedankt voor alle lieve reacties op mijn vorige foto! Dit draagt hij vandaag (lijkt net of hij een enorm hoofd en bovenlijf heeft maar hij trekt zijn beentjes een beetje gek op haha ) Top van Z8 Broekje van Hema Romper Zeeman Sokjes bambino Schoentjes van H&M
Mooie kindjes met leuke kleertjes! Hier ook weer eens een foto gemaakt. Romper van hema Shirt van wibra Broekje name it Sokjes bambino
gaaf!! Die schoentjes heb ik ook bijna in alle maten gehad en nu weer besteld, zo stoer.. Z8 shirtje ook echt geweldig.. sowiezo deze wintercollectie van Z8 heel gaaf.