de collectie van z8 deze winter is idd héél erg mooi, word je hebberig van he ikkie124? ik heb wat dingen gekocht en voor de rest wacht ik op de uitverkoop leuk setje MMarianne
Rompertje van de C&A Shirtje en broekje van Gap Sokjes van Frendz En een boek op zijn hoofd Bekijk bijlage 352814
Aaaahhh wat een knap ventje zeg. En dat shirtje...als ik een jongetje had dan had ik dat ook in de kast gehad. Ik kan vandaag geen foto plaatsen, ben niet thuis dus helaas.
super leuke kindjes en kleding weer vandaag! Hier vandaag: Romper Z8 Longsleeve Z8 Short H&M Thermolegging Ter Stal Sokjes geen idee Schoentjes Shoesme Bekijk bijlage 352866
@ delilah wat staan die korte haren hem goed! Wow! thnx voor de lieve berichtjes! Dit had hij vandaag aan, zit nog een beetje ruim allemaal hah! Romper van zeeman Broekje van zara vestje van z8 sokjes van bambino
Ons ventje is alweer 4 maanden dus vandaag kreeg hij de eerste hapjes fruit.... Hij heeft een romper aan van stoer, broekje just small en shirtje van Z8... Bekijk bijlage 353261