Aaah ik zie weer keiveel schattige kleintjes hier Ik ga ook nog eens meedoen. Foto's maken begint moeilijker te worden, Dylan zit niet meer zo stil als een tijdje geleden. gekke bekkentrekker Broek en vestje van orchestra, shirt van mexx en schoenen van converce
Aaah sydneys wat een schatje! waar gister alles wat wijd zat zit het vandaag weer wat krap haha. Foto een beetje wazig. . vestje h&m broekje just small beiden via marktplaats sokjes bambino romper zeeman.
Wat een beauty zeg Eden! Verder nog veel meer leuke knappe koppies langs zien komen met leuke outfits. Vandaag ons meisje in Romper Lidl Jurkje ( ziet het op de foto niet zo goed) Bomba for girls Thermolegging van de Ter Stal Uggs 2 foto's.. bij de eerste wou ze niet kijken.. en de 2e vond ik zo onwijs lief <3 Bekijk bijlage 353679 Bekijk bijlage 353680
Hier mijn 2 dochters. De oudste heeft een 3/4 spijkerbroek aan met haar favo tuniekje erboven. Heb geen idee welke merken het zijn want mijn dochter kiest zelf haar kleding uit (heb een diva op de wereld gezet) ik kijk alleen naar de prijs en haal mn pasje erdoor. De kleding van de jongste heb ik van de prenatal maar ook geen idee welk merk het is allemaal. Heb gewoon van het rek getrokken wat ik leuk vond want ik mocht het allereerste pakje uitzoeken voor als ze geboren werd. Mijn man deed dit bij de jongenskleding voor als het een jongetje zou worden (we wisten het niet van te voren) Uiteindelijk dus mijn pakje geworden! Vind het zo snoezig staan!
En na 2 getinte meisjes heb ik hier onze blanke zoon met een spijkerbroekje van Vingino en een blouse van de C&A met Mickey Mouse erop! En als hij zn zin krijgt komen hier nog 2 iets te grote blauw gestreepte kaplaarzen onder van de Hema
Van vandaag geen foto maar van vorige week op een nog koudere dag zijn winterjas uitgeprobeerd. Lastig zijn jas komt tot over z'n oren haha.