Ik zou ook voor creme of wit gaan. Vandaag romper prenatal, broekje z8 en vestje prenatal.. Bekijk bijlage 354507
Och wat een schatje mi1986!! Hier onze lange dunne dame. Zo lastig met kleding. Vestje van de hema Spijkerlegging van next Slofjes gekregen. Weet iemand waar je zulke slofjes/schoentjes kunt kopen? Ze zijn bijna te klein. Zou fijn zijn van de winter.
Ik zou inderdaad ook voor wit/creme gaan! Lijkt me super mooi staan! Veel succes met shoppen! Ik zal eerdaags ook mijn moppie weer eens showen!
Wat een ontzettend leuk jasje!! En leuk smoeltje Ik denk dat wit idd mooi staat, maar volgens mij staat heel veel, ook donkerblauw, knalroze, bruin! Succes en wel showen he?!
wat een leuk topic is dit zeg!! zie dit vandaag voor het eerst. misschien dat ik binnenkort ook nog wel een fotootje post met wat onze jonge vent draagt. ook wel leuk om te zien dat sommige mensen echt dezelfde smaak hebben als ik en anderen juist weer hele andere dingen mooi vinden. Ik ga dit topic volgen, leuk!
Ff kijken of ik het ook kan.. mn moeder geeft de woezel en pip en de muts (ff passen!) gehaakt en de kleertjes zijn gekregen.
Ahh wat schattig zo! En goed dat ik dat zie!! Ben vandaag op zoek geweest naar zo'n geel broekje (of is het bruin??) en kon hem nergens vinden! Maandag dus maar op naar de Hema!
Leuke foto's weer van iedereen! En wat een leuke oma die zo goed kan haken zeg!!!! Daar zul je wel blij mee zijn Hier doe ik ook weer eens mee! Ons mannetje vandaag in een shirtje van lieflifestyle, broek van nameit, schoentjes van converse all stars. En vandaag alvast een pietenpetje op de kop getikt <3
Ooo ik heb dat broekje ook en vind hem helemaal leuk!! De naad loopt een beetje schuin, staat heel stoer! En helemaal niet duur, ideaal dus!
Nogal! Ze maakt speelgoed, dekentjes, knuffeltjes enz enz. En is ook nog eens super handig met een naaimachine! Kleertjes, beddengoed, mobile voor boven het babybedje, wieg bekleding en mooie boxkleden en zelfs van dienlekkere wrappers. Super handig en onwijs leuk! En het is zo leuk om Fem al die kleertjes aan te trekken en oma's reactie te horen
Mijn popje is haar 'reserve' winterjas omdat de 'echte' nog te groot is. Winterjas: zeeman Roze broekje: name it Muts: hema Vorige week op haar verjaardagsfeest heeft ze van ons die duw driewieler gekregen, ze vind 'm helemaal te gek.