Onze kleine man heeft vandaag een romper van de Hema, blouse van beebielove, broekje en sokken van de Hema aan.
Mijn schatje vandaag in jurkje van name-it, maillot van H&M en uggs. En buiten haar heerlijek Z8 vest.
Heel schattig! Welke kleur zijn de uggs? En welke maat heeft ze? En vanaf wanneer kon ze de uggs aan? Je begrijpt het, ik wil ze ook!!
Ik heb ze echt al heel lang (al 4 jaar, nog van mijn eerste). Is zand kleur volgens mij en maatje S. Ze kan ze sinds vandaag aan haha
Dank je! Het baggy broekje is gewoon lang hoor,hij zit in haar laarsjes Onderaan zit hij strak,daar is het gesmokt.
Leuk!! Zat ook over deze te twijfelen om te kopen.. Valt deze qua maat wel goed? Of net als de jas te klein
Dit valt zelfs een beetje ruim,het is een maat 80 en zo te zien kan ze het nog wel even aan. De bijpassende legging is ook maat 80 en valt ook wel zo vind ik.
Ik vind uggs ook heel leuk voor kinderen maar helaas voor mijn dochter niet meer omdat ze leuk zijn om te zien maar vooral voor ontwikkelde kindervoetjes niet goed zijn. Ze klappen snel met hun voeten naar binnen omdat er geen bollling in zit voor die voeten. Net als allstars ook heel schattig maar ook niet goed. Maar hoe dan ook ze staan erg schattig en z8 erop helemaal leuk.
Ik kijk altijd naar die mooie kindjes hier. Wil mijn jongste dochter ook eens komen spammen. Mijn oudste dochter vierde vandaag haar 4e verjaardag dus lekker een mooie jurk aan. Jurk is van Jottum, shirt en mailliots van de hema en schoenen van Keq Bekijk bijlage 356021