Dat jurkje vind ik ook zooooo gaaf!! Maar mijn meisje is nog een beetje klein ervoor. Vind het leuker als ze kunnen lopen. En dat duurt nog een voor mij hihi. Maar twijfel wel een beetje om 'm in grote maat te kopen.
Ik ben er ook echt verliefd op en hij staat haar geweldig (al zeg ik het zelf) !Ben je niet bang dat je m tegen die tijd al beu bent? Dat duurt nog wel even voor je dochter kan lopen
Prachtig mannetje!! Heb ook met dat shirt in mn handen gestaan en dacht: tja... is het niet te 'donker'... maar heb nu spijt
Dit had ze wel niet vandaag aan, maar wilde deze foto graag even showen! Hij is zo mooi en ben er zo trots op haha! Shirtje V&D Rokje Prenetal Maillot Prenetal Een echt fotomodelletje
Deze is van enkele dagen geleden. Broek van orchestra en shirt van noppies. Let niet op zijn haren! Ik was met de gel aan het experimenteren en ik kreeg niks meer met zijn haren gedaan
Ooh jammer zeg, heb al op mp lopen speuren maar niks gevonden... Als ze hem niet meer past en je wil ervan af
Bekijk bijlage 356390 Deze foto is niet van vandaag maar dit had ze wel aan. Blouse van wibra Muts van H&M Legging wibra romper hema En dan nog dit vestje (wibra) en die laarsjes (prenatal)(let niet op haar hoofd hahaha) Bekijk bijlage 356391
Leuk mnonc!! De anderen ook.. Goede smaak hebben jullie allemaal! Foto van gisteren en vandaag. Gister; Rood setje van de Zeeman met een romper van de hema eronder. Vandaag; Romper kruidvat geloof ik Jurkje Barbara Farber Giletje Name It Legging Zeeman Bekijk bijlage 356489 Bekijk bijlage 356490
Leuk!! Die laarsjes zijn van de prenatal zeg jij? kan je daar ook loopschoentjes halen of zijn dit nog echt babyschoentjes? zijn erg leuk!
Dat jurkje is inderdaad echt te leuk! Ik heb ook al mp afgezocht, maar kan ook niets vinden. Als iemand idee heeft waar dit jurkje te krijgen is???
wat een leuk topic is dit zeg. hier had onze dochter een jurkje en romper aan van C&A. broekje weet ik niet.