Dank je! Dat pakje van jouw moppie is ook echt te cute! Die kleur staat Sara helaas niet. M89: Leuk weer!! En nog nooooit aan gedacht. Heb voor Sara een leuke spijkerbroek legging geval. Maar is nog te lang. Kan hem natuurlijk gewoon omrollen whaha
Dit had mijn meisje vandaag aan Jas van K3 een tijgerlegging en Nike air maxjes. ze wilde geen laarsjes aan.
Mijn popje vandaag in een romper van feetje, tuturokje van kiri sui & maillot en slab van de h&m.. Bekijk bijlage 378514
Mijn mooie meisje heeft vandaag een setje van de prenatal aan wat ze van haar papa heeft gekregen met Valentijn. Ze was toen 3 maanden oud hihihi!
Leuk!! I love z8 M'n kereltje: shirt noppies, broekje Just small en schoentjes geen idee, van hip Kids
Geweldig, zowel dat pakje als haar uitdrukking . Ons vrolijke ventje vandaag in een broekje en romper van de hema en t shirt van grain de blé.
Dit had mijn tuttie vandaag aan! Een vestje van de Hema geloof ik, rokje weet ik niet, ooit gekregen, en polkadot legging van de Zeeman. Ze hád ook wat in dr haren maar dat heeft ze er zelf uitgetrokken