Mamavaneenpopje, wat een mooie kleertjes heeft jouw dochtertje zeg! Helemaal mijn smaak! En Nijntje, Jenthe ziet er ook weer mooi uit vandaag
@ Mienemuisje: Ik vind de muts vrij groot vallen! Meteen goed voor volgend jaar! @ Prinsessa: Dankje ! Elif ziet er ook erg leuk uit! Super die haarbandjes! Verder nog veel leuke kindjes en kleren langs zien komen! Popje vandaag: -Bloesje burberry -Broekje h&m Bekijk bijlage 380242
Dit heeft mijn boef aan vandaag Broekje just small Wit shirtje hema Grijs vestje h&m Sokjes van bambino
Prinsessa, wat ziet Elif er weer prachtig uit. Waar is het lichtroze shirtje van? Vind haar ook echt een van de mooiste baby's die ik gezien heb.
Ik heb dat grijze mutsje van Z8 ook. Sophia past hem ook, maar zakt wel regelmatig voor d'r ogen. Maar kan prima voor nu hoor, en voor volgens jaar. Mooie foto's weer.
Dankjewel!! Bedankt! Jij bent ook van de haarbandjes zie ik, leuk Heb je er ook zoveel? En wat ziet jouw meisje er leuk uit! Wat lief zeg!! Echt heel erg bedankt , ik ben een stralende mama door jou nu haha. En dat is een vestje van Next, was maar 4.50!
Wat zien de kindjes er allemaal prachtig uit Dit had mijn meisje gisteren aan. Broek en jas van C&A en Sketchers met lichtjes en trui van name-it maar die zie je niet.
Dank je wel! Je hebt zelf ook een heerlijk kereltje met stoere kleertjes (althans op je laatste foto )
Ons meisje is vandaag alweer 5 maanden. Ze draagt een jurkje van little label, legging en romper van zeeman en nep uggs (even snel een foto gemaakt, want die schoentjes heeft ze in no time uit). Bekijk bijlage 381009