Super leuke outfits weer!! Gefeliciteerd Nova, prachtig mannetje! Jenthe was vandaag in een shirt en haarbanden van Next, jurkje van H&M en maillot van de Hema.. Bekijk bijlage 382137
Hallo! Sorry dat ik je lastig val woon je toevallig niet in Almere? Herken je dochter namelijk maar weet niet zeker of ze dat is
Ja. Mijn zoontje kwam kwam als laatst binnen oo de afdeling. Leuk dat we elkaar hier weer tegenkomen. Hoop dat alles goed gaat met jullie meisje
Vanmorgen begonnen in maillot van Hema, vestje van zara, blousje van babyGAP en een kort spijkerbroekje. Bekijk bijlage 382204
En vanmiddag is de korte broek vervangen door een spijkerbroekje van de Hema na een klein ongelukje Bekijk bijlage 382205
Wat een leuke baby's & kleertjes heb ik weer voorbij zien komen Ons meisje vandaag: - Haarband Z8 - Trui Z8 - Broekje hema Bekijk bijlage 382223
Het haarbandje is van Next, maar wel van een hele tijd terug! Dankjewel haha, bijna altijd vrolijk! Dankjewel! Super leuke kleertjes, wat een mooi kindje zeg! Aah, wat lief Gefeliciteerd! Wat zie je er weer mooi uit Jenthe! Helemaal super dit! Echt totaal mijn smaak En wat heb je een prachtig mooie dochter zeg! Wat ziet ze er weer mooi uit met haar mooie haarbandje! Helemaal in stijl
Dank je wel! Jij hebt ook een prachtige meid! En een bos haar zeg! Thanks Princessa, elif ziet er ook iedere dag weer prachtig uit! Soeee, heerlijk lag van Saartje maakt me dag weer goed 😉 ze ziet er weer beeldig uit! Mamavaneenpopje, super leuke haarband! Jou foto's zien er altijd zo pro uit.. Ben je fotografe van beroep?
@ Cally: Dankje! Jou meisje ziet er ook super uit! Vooral dat vestje van Zara.. heel mooi! Volgende week word ze alweer een half jaar!! Gaat zo snel hihi @ Nijntje87: Dankjewel! Ben dol op haarbandjes! Zo leuk dat z8 er nu ook 2 heeft! Haha nee ben leerkracht basisonderwijs van beroep! Maak de fotos met mn telefoon! Probeer wel altijd leuke fotos te maken haha