Heerlijk al die mooie foto's! Ik ga een beetje spammen ! Ins meisje is vandaag 6 maanden dus ik wilde wat fotos maken met verschillende setjes! Foto 1: - Romper feetje - Maillot h&m - Tutu kirei suri - Zonnebril & ketting mama Bekijk bijlage 383041 Foto 2: - Romper lange mouw feetje - Maillot hema - Broekje burberry - T-shirt burberry Bekijk bijlage 383042
En nog 2 van vandaag Foto 3: - romper en maillot zie foto 1 en 2 - Jurkje tommy hilfiger - Haarband h&m Bekijk bijlage 383043 Foto 4: - Jurkje lief - Haarband eigen creatie Bekijk bijlage 383044 Hier zal ik het bij laten hihi wilde mn moppie even met jullie delen! Vind half jaar echt al een mijlpaal
Heej dat had hij hier gisteren ook aan! Precies dezelfde combi... Vandaag in noppies! Rechter foto is grote zus 3.5jr geleden
Op de ene foto: t-shirt korte mouwen blauw wit gestreept van CenA, wit shirt met lange mouwen eronder van hema,spijkerbroek van name it en laarsjes van prenatal op de andere foto: shirt met capuchon van name it(nieuwe collectie) broek van name it.
Een echt modelletje. Heeft ze al die setjes vandaag aan gehad?? Erg leuk, ik vind vooral dat jurkje van lief schattig.
Mijn zoontje is 2 maanden jonger maar die zie ik echt nog niet zo snel in een zandbak spelen, hij is in sommige dingen nog echt een babytje (Bedoel ik alleen maar positief naar jou zoontje ) Eet hij het zand niet op? Hij ziet er wel heel leuk uit!
Wat komen er weer veel mooie kindjes voorbij! Mijn bolletje vandaag in broek van Noppies, shirt van Levi's en vestje van zeeman. Bekijk bijlage 383387
Ik zal ook een keertje mee doen Mijn liefje vandaag en gisteren Bijna alles in Zara, behalve haarbandje (h&m)
Weer eens een foto van mijn heerlijke mannetje Shirt: Levi's Broekje: c&a Sokjes: kruidvat Bekijk bijlage 383498