Oh weer scheef Yyzhu: ik vraag me steeds af wat voor afkomst jullie als ouders hebben, Aziatisch? Stephanie: leuk, Zara, geweldige kleertjes hebben ze daar altijd!!
Wat een heerlijkerds allemaal! Saar vandaag in een setje van Dirkje. Niet helemaal mijn ding, maar mn schoonmoeder heeft het met liefde gekocht dus krijgt ze het soms wel aan. Oh en die duim krijg ik momenteel niet meer uit dr mond haha
Wauw super mooi jasje!! Mijn meisje vandaag in een jurkje van JBC, rompertje van C&A. Broekje hadden we net uitgedaan, want het was bedtijd .
Mijn schatje 2day Jurkje burberry, maillot zeeman, romper lange mouwen zeeman, haarban burberry, laarsjes van een boetiekje hier!
Staat haar ook ontzettend goed hoor Soeee Imrw, super stoer jasje, staat hem erg leuk! Shaantje, àhh Sienna wat ziet ze er leuk uit! Prachtige meid heb je Moesch! Stoer kereltje Sarax, ik wist helemaal niet dat LEvi's kinderkleding verkocht, erg leuk! Jenthe vandaag in een vestje waar het label uitgeknipt is (gekregen) dus als iemand em herkent geen idee welk merk.. Shirtje van de Hema en legging Next. Bekijk bijlage 383648
Leuk! Mijn meisje had gisteren ook groen aan, heb alleen een niet zo duidelijke foto, zal hem zo posten.
Tutti met een trui en schoenen van h&m, legging van zeeman, rokje van wibra (dacht ik) en bril uit de speelgoedmand
Mooi meisje Nijntje. En wat lijkt ze groot zo. Sarax, stoere vent. Grappig dat hij ook een shirtje van Levi's aan had, net als mijn dochter. YYZHU, wat een lief setje dat roze jurkje met wit vestje. Shaantje, mooie meid. Is ze van 29 september? Ik verbaas me er namelijk over dat onze tickers hetzelfde aangeven terwijl mijn dochter van 1 oktober is.. Moesch, ze ziet er weer prachtig uit.
Gisteren in romper en maillot van de Hema, vestje zeeman en een kort spijkerbroekje. Bekijk bijlage 383705
Ze is inderdaad van 29/09. Maar heb gemerkt dat mijn ticker helemaal in het honderd is gelopen, doordat 29 februari er niet was . Zal zich wel rechttrekken als het 29 maart is .