Wat een mooie meisjes en stoere jongens weer! Ik wil altijd shoppen als ik dit topic heb gezien En Saartje, Jenthe en Sienna zijn natuurlijk ook weer enig!! Jammer dat Ruben niet met al zijn kleine vriendinnetjes kan trouwen later Ruben had dit vandaag aan, en die tweede is van afgelopen weekend: Bekijk bijlage 383801 Bekijk bijlage 383809
Aah, Rubentje . Wat zijn z'n haartjes toch geweldig !! Setje van afgelopen weekend is ook super mooi. Stoere vent! Siënna had vandaag een jurkje van JBC aan. Rompertje van wibra en legging van zeeman.
Broek, shirt en polo van de H&M. Vans bij een sneaker shop. Enne zijn kapsel is verpest door een kapster die gewoon niet luisterde. Ben nog onwijs boos. Hij had super mooie krullen.:x
Wat zonde Hajar! Maar hij ziet er toch stoer uit in z'n mooie kleren Moesch, weer erg leuk. Mijn dochter heeft deze jurk ook. Mijn meisje vandaag Bekijk bijlage 384286
Hajar! Stoer jongetje! En ook stoer kapsel hoor Vally ik blijf t zeggen hahah, prachtig lang haar heeft je dochter. Ze ziet er weer mooi uit!
Jullie zijn Aziatisch toch? Toen onze dochter net geboren was hebben we heel vaak de vraag gehad of wij misschien Aziatische voorouders hadden. Dat snap ik beter nu ik jouw dochter zie Zo zag ze eruit toen ze elf dagen was: Bekijk bijlage 384339